کشاورزان و دامداران گلستانی نسبت به دریافت سوخت ذخیره اقدام کنند

1403-07-02 01:07:31
0
43

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی گلستان از کشاورزان و دامداران استان خواست نسبت به دریافت سوخت ذخیره اقدام کنند.


به گزارش کلاله خبر٬امیر بنی کریمیˈ روز چهارشنبه اظهار کرد: فرصت کشاورزان و دامداران استان برای ذخیره سازی سوخت یک ماه است و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان آمادگی کامل برای همکاری را دارد.

وی در ادامه، از توزیع سالانه حدود 220 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، سوخت کشاورزان با قیمت 150 تومان عرضه می شود.

بنی کریمی، تعیین قیمت حمل سوخت را خارج از مسئولیت شرکت پخش فرآورده های نفتی استان دانست و افزود: این قیمت توسط کمیسیون های مربوطه در هر شهرستان تعیین می شود.

بر اساس اعلام معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی گلستان، تخصیص سهمیه سوخت وسایل و ادوات کشاورزی استان از ابتدای سال جاری تاکنون به بیش از 143 میلیون لیتر رسیده است.

بر اساس این اعلام، میزان تخصیص سهمیه سوخت سه ماهه اول بالغ بر 5/52 میلیون لیتر، سه ماهه دوم 51 میلیون لیتر و هم چنین در سه ماهه سوم میزان سهمیه سوخت 40 میلیون لیتر بوده است که از میزان کل سهمیه سوخت تخصیصی در سال جاری تاکنون 115 میلیون لیتر آن توسط تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی جذب شده است./گلستان ما


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار