همایش وحدت اسلامی در کلاله برگزار می شود / امام جمعه شهر فراغی: مردم برگزار کنندگان جشن وحدت هستند

1403-07-27 05:07:12
0
95

امام جمعه شهر فراغی شهرستان کلاله از برگزاری جشن وحدت با همت مردم شهرستان خبر داد.

 

 

الحاج محمد امین صفری در گفتگویی اظهار داشت: به میمنت آماده شدن مصلی شهر فراغی و بهره برداری از آن که... حاصل تلاش خیرین شهر فراغی و هیات امنای مردم مومن شهر فراغی می باشد، مردم شهر فراغی تصمیم گرفتند به شکرانه حصول این نعمت الهی و همچنین تحکیم اخوت و برادری، همایش وحدت اسلامی در این مکان برگزار نمایند.

وی هدف از برگزاری این همایش را با اشاره به آیه شریفه "اعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا" اینگونه بیان کرد: در این برهه از زمان که اسلام به صورت سخت و نرم مورد تهاجم مستقیم و غیر مستقیم دنیای کفر است، دعوت جهان اسلام به وحدت و یکپارچگی عملی را می توان مهمترین هدف این همایش ذکر کرد.

امام جمعه شهر فراغی تصریح کرد: زمان آن فرا رسیده است که مسلمین جهان اسلام از حوزه تئوری به حوزه عمل ورود کرده و با چنگ زدن به ریسمان محکم الهی و تاسی از پیامبر عظیم شان اسلام(ص) تقابل ها و واگرایی ها به تعامل و همگرایی تبدیل سازند.(این امر نیز مستلزم ساعت ها بررسی ریشه اساسی وضعیت کنونی جهان اسلام است. )

آخوند صفری وحدت را منشا قدرت و اقتدار ملت ها دانست و اظهار کرد: برای حل مشکلات خود و توانایی برخورد با مشکلات در شرایط کنونی... وحدت جزو واجبات مسلمین است.

وی در پایان از تمام مردم مومن استان گلستان جهت شرکت در این همایش دعوت به عمل آورد.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار