رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله: صدور حکم اعدام آیت الله نمر، خواسته ایادی استکباری از آل سقوط است

1403-06-18 01:06:12
0
85

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله گفت: صدور حکم اعدام آیت الله نمر در واقع خواسته، ایادی استکباری است چرا که این حرکت خاندان تازه به دوران رسیده ی آل سعود بر شعله ی آتش جنگ در منطقه می افزاید.

 

 

 

 

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگویی اظهار داشت: ماهیت پلید رژیم یهودی صهیونیستی آل سعود امروز بر همه مسلمین جهان آشکار شده است رژیم دیکتاتوری که با صدور حکم اعدام مجاهد نستوهی چون آیت الله نمر، آخرین خوش خدمتی های خود را به اربابان جلادش انجام می دهد.
 
وی افزود: خاندان تکفیری صهیونیستی سعودی ، برای تغییر وضعیت و گذر از بحران‌های جاری منطقه‌ای خود به خصوص در یمن، سوریه و عراق، می پندارند که در داخل خاک خود با چنین اقداماتی می توانند بر اوضاع جاری، تسلط پیدا کنند اما غافل از آنکه با چنین جنایاتی، احساسات میلیون‌ ها نفر را جریحه‌ دار نموده و بدون اینکه توانایی مدیریت جنگ فرسایشی و دراز مدت داخلی را داشته باشند خود را بیش از گذشته به سقوط حتمی، نزدیکتر می کنند.
 
دیلمی تصریح کرد: صدور حکم اعدام آیت الله نمر در واقع خواسته، ایادی استکباری است چرا که این حرکت خاندان تازه به دوران رسیده ی آل سعود بر شعله ی آتش جنگ در منطقه می افزاید و بستر حضور همه جانبه آمریکایی ها را در خلیج فارس،  بیش از گذشته فراهم می کند.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله گفت: امروز کارخانه های تسلیحاتی غرب، با پیاده نمودن نقشه های شوم خود در منطقه، انتظار درگیری های بیشتر را می کشند و برای گسترده شدن نزاع ها و نسل کشی ها، لحظه شماری می کنند.
 
این کارشناس فرهنگی افزود: جلوگیری از نفوذ اسلام در جهان، غارت اموال و دارایی ها،  نابودی سرمایه های انسانی و زیر ساخت های اقتصادی و فرهنگی مسلمین و فروش تسلیحات و آزمایش عملکرد آنها بر سر کودک و زنان، از اهداف مهم غربی ها در مناطق اسلامی است .
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کلاله اظهار داشت: مسلمانان با بصیرت و بیدار ببینند که ایادی استکباری با طراحی و سازماندهی همه جانبه ی خود در چند قرن اخیر، به چه شیوه و ابزاری،  با نام اسلام، گروه های تروریستی و تکفییری را ایجاد و تجهیز کردند و چگونه از سرزمین وحی و از کنار کعبه، قاتلانی را اجیر نمودند که نسل کشی و کودک کشی و هزاران جنایت و تجاوز به نوامیس مردم  را در سرزمین های اسلامی با عنوان خادمین حرمین، ایجاد کنند.

دیلمی در پایان خاطرنشان کرد: ملت غیور و بصیر انقلاب اسلامی چه اهل سنت و تشیع، تحت زعامت ولی امر مسلمین ، امام خامنه ای مدظله العالی و با هوشیاری علما و فرهیختگان، بیش از هر زمان دیگر در اوج قدرت و عزت در جهان است و  با صلابت و تیزبینی، تمامی تحرکات ایادی استکباری را در منطقه رصد می کنند و برای تحقق حاکمیت دینی و اسلامی و محو نظام سلطه از سرزمین های اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و دشمنان اسلام بدانند که حق پیروز و ابدی است و با سلاح تزویر و نیرنگ نمی توان بر حقیقت چیره شد و این وعده الهی است.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار