شهردار کلاله: در فاز اول، 35 هزار متر مربع از سطح شهر آسفالت شد / 7 میلیارد اعتبار هزینه شد

1403-06-18 01:06:24
0
96

شهردار کلاله گفت: در فاز اول از آسفالت سطح شهر کلاله 35 هزار متر مربع از سطح شهر کلاله آسفالت شد.

 

 

 

رسول بامری در گفتگویی با بیان اینکه قدمت بیش از 30 ساله ی آسفالت سطح شهر کلاله باعث فرسوده شدن این آسفالت شده و امکان تردد برای خودرو ها با دشواری های زیادی همراه بود، گفت: 4 خیابان اصلی سطح شهر کلاله با مساحت 35 هزار متر مربع آسفالت شد.

وی افزود: برای آسفالت خیابان های امام خمینی(ره) شمالی و جنوبی، آزادی و انقلاب نزدیک به 5 هزار تن آسفالت طی دو مرحله (یک مرحله 3 هزار تن و در مرحله دوم 2 هزار تن) مصرف شد.

بامری اذعان کرد: آسفالت شهر کلاله در دو فاز تکمیل خواهد شد و در حال حاضر فاز اول با آسفالت 4 معبر اصلی یاد شده به پایان رسید و فاز دوم در پایان شهریور ماه سال 94 آغاز می شود و شامل آسفالت خیابان هایی که بستر سازی شده اند، می باشد.

وی اشاره ای به اعتبارات این پروژه داشت و گفت: برای خرید، حمل و نقل و آسفالت این 4 خیابان نزدیک به 700 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات بودجه 94 شهرداری هزینه شد.

شهردار کلاله تصریح کرد: قسمتی از خیابان ازادی به علت نیاز به کانال کشی آسفالت نشد و ان شالله پس از تکمیل کانال این خیابان، آسفالت می شود.

وی ادامه داد: بستر سازی های مکرر در دوره های مختلف آسفال(پر کردن چاله ها) باعث بوجود امدن برآمدگی هایی  در برخی از نقاط آسفات شد.

بامری تاکید کرد: برای جلوگیری از بوجود امدن موج در سطح آسفالت، از نظر فنی 3 روز تردد بر روی آن ممنوع است ولی با توجه به نبود معابر ترددی برای خودروها، 3 ساعت بعد از آسفالت سازی سطح خیابان ها، تردد آزاد شد و این امر امکان بوجود آمدن موج بر اثر ترمز خودروها را زیاد می کند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار