افتتاح استخر پرورش ماهی با ظرفیت 6 هزار قطعه در کلاله / اشتغالزایی برای 115 نفر در سال 93

1403-07-27 06:07:11
0
104

فرمانده سپاه کلاله از افتتاح پروژه استخر پرورش ماهی با ظرفیت 6 هزار قطعه خبر داد.

 

 

 

 

یعقوب مصطفی لو در گفتگویی اظهار کرد: پروژه پرورش ماهی گرمابی به ظرفیت 6 هزار قطعه با تولید حداقل 3 تن در استخری به مساحت 2 هکتار در روستای قره شور کلاله افتتاح شد.

وی افزود: با افتتاح این استخر توانستیم  برای 2 نفر اشتغال ثابت و 4 نفر اشتغال فصلی ایجاد کنیم.

فرمانده سپاه کلاله با تاکید بر اینکه فعالیت های سپاه تنها در این عرصه ها محدود نمی شود، گفت: بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف مانند پرورش مرغ بومی محلی، ماکیان، ورمی کمپوست، قارچ، شیلات، دام سبک و سنگین فعالیت‌های چشمگیری انجام داده است.

مصطفی لو یاداور شد: بسیج سازندگی سپاه در حمایت از از داوطلبان فعالیت در عرصه های یاد شده به آنها تسهیلات می دهد و در مراحل مختلف نقش مشاوره ای مسئولین بسیج سازندگی داوطلبان را در رسیدن به هدف کمک می کند.

وی گام برداشتن در این عرصه ها را در راستای فرمایشات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و گره گشایی از مشکلات مردم دانست و افزود: تلاش سپاه پاسداران در محقق شدن فرمایشات مقام عظمای ولایت است تا از این طریق بتوانیم گوشه ای از مشکلات اقتصادی مردم را با استفاده از ظرفیت های درونی کشور حل کنیم.

فرمانده سپاه کلاله اشاره ای به اقدامات سپاه پاسداران کلاله در سال 93 در حوزه اقتصاد مقاومتی داشت و تصریح کرد: در سال گذشته با پرداخت 8 میلیارد و 220 میلیون ریال تسهیلات برای اجرای طرح‌ های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان، برای 115 نفر زمینه های اشتغالزایی ایجاد شد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار