امام جمعه کلاله: اقدامات آل سعود، تکرار جنایات اسرائیل در فلسطین است / آل سعود محکوم به نابودی است

1403-07-27 06:07:10
0
94

امام جمعه کلاله گفت: آل سعود الت دست غربی ها و تکرار جنایات اسرائیل در سرزمین های اشغالی است.

 

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته خود با بیان اینکه آل سعود آلت دست غربی ها است، اظهار کرد: این رژیم تکرار کننده جنایات اسرائیل در سرزمین های اشغالی می باشد و محکوم به نابودی است.

وی افزود: آتش بس های رژیم آل سعودی نوعی سیاه نمایی است تا در زمان بدست آمده به طرح ریزی نقشه های جدید بپردازد.

امام جمعه کلاله اشاره ای به توانایی های نظام جمهوری اسلامی ایران داشت و اذعان کرد: هشدارهای نیروهای مسلح ایران به کشتی ها و هواپیماهای آمریکایی نشان از اقتدار و قدرت ایران است.

کشیری وابستگی اقتصادی به بیرون را نقطه ضعف دانست و گفت: ضعف اقتصادی باعث استفاده دشمن از این نقاط ضعف شده است و باید با اتکا به توانایی های درونی این وابستگی را از بین برد.

وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی تنها با شعار و آمدن در سربرگ ها، عملی نخواهد شد بلکه این امر مستلزم اقدامی جدی است و سپاه پاسداران تاکنون توانسته نقش خود در این عرصه به بهترین نحو ایفا کند.

امام جمعه کلاله گریزی به مذاکرات هسته ای داشت و گفت: مذاکره کنندگان باید در مقابل زیاده خواهی های طرفین کوتاه نیایند و عظمت ملت ایران را حفظ کنند.

کشیری با انتقاد از سیاست آموزش و پرورش در بکارگیری بازنشستگان در دانشگاه های فرهنگیان و مدارس غیر انتفاعی، افزود: باید به جوانان بها داد و مشکل بیکاری را مرتفع کرد.

در پایان نماز جمعه این هفته نمازگزاران در حمایت از مردم مظلوم یمن تظاهرات کردند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار