یک کلاله ای دیگر نیز مدیر استانی شد / محمود ابراهیمی رئیس جدید بانک ملی گلستان شد

1403-06-18 02:06:52
0
110

یکی دیگر از اهالی خیابان انقلاب کلاله نیز مدیر استانی شد.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر، با حضور منوچهر رضانیا مدیر امور شعب منطقه 2 کشور، رئیس جدید بانک ملی استان گلستان معرفی شد .

در این مراسم که معاونین،مسئولین دوایر ستادی ،روسای حوزه ها و برخی شعب بانک ملی گلستان حضور داشتند ،آقای محمود ابراهیمی تودرواری به عنوان رئیس جدید این بانک در استان معرفی گردید.

رضانیا در سخنانی از کارکنان سیستم بانکی به عنوان سربازان نظام اقتصادی نام برد که با حمایت از تولید و اشتغال ، زمینه ایجاد امنیت اقتصادی را فراهم می سازند . وی توسعه یافتگی و ارتقاء فرهنگ سازمانی و همراه نمودن کارکنان و قراردادن آنها در مسیر اهداف سازمان را ضروری و هنر مدیران توصیف نمود و سرمایه انسانی را مهم ترین بخش هرسازمان دانست که باید به آن توجه ویژه داشت .

مدیرامورشعب منطقه دو بانک ملی ایران ، اقبال و اعتماد عمومی از سوی مردم را پشتوانه محکم این بانک توصیف کرد و نقش کارکنان را در تقویت این نگاه مثبت تعیین کننده و مهم دانست .وی در ادامه بر لزوم انسجام،همکاری و هم افزایی تمامی کارکنان در جهت نیل به اهداف بانک ملی ایران که همانا خدمت به اقشار مختلف جامعه می باشد ،تاکید کرد و اهتمام در ارائه خدمات بهینه توام با اخلاق مداری در تمامی سطوح را در سایه فهم متقابل و برنامه ریزی صحیح، ضروری دانست .

در پایان محمود ابراهیمی تودرواری رئیس جدید بانک ملی استان گلستان نیز اظهار امیدواری کرد که با مدیریت مشارکتی و همراهی کلیه همکاران شاغل و بازنشسته و استفاده از تمامی ظرفیت های فیزیکی و معنوی موجود ،در جهت ارائه خدمت به مردم استان گلستان ، بویژه خدمات بانکداری نوین و نیل به اهداف بانک ملی ایران گام های موثر برداریم .

خاطرنشان می سازد مدیریت حوزه شرق استان و ریاست بانک ملی استانهای خراسان شمالی و گیلان از جمله سوابق خدمتی ابراهیمی می باشد./ وارش

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار