مراسم تودیع و معارفه مدیران ورزش و جوانان گلستان لغو شد

1403-08-01 11:08:36
0
17

گویا عدم حضور " امیررضا خادم" معاون حقوقی - پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش به گلستان ، علت اصلی لغو مراسم تودیع و معارفه است .

 

 

 

به گزارش کلاله حبر به نقل از اسپورت گلستان ؛ با وجود آنکه در روزهای اخیر زمزمه های تغییر در راس مدیریت ورزش استان با صدای بلندتری به گوش می رسید به طوری که زمان و مکان آئین تودیع " قربانعلی پاشا " و معارفه " بهمن طیبی " به عنوان جانشین وی نیز اعلام شده بود، منابع موثق از تعویق این مراسم خبر دادند.

این در حالی است که برای این مراسم اطلاع رسانی های گسترده ای صورت گرفته و کارت های دعوت به دست اهالی ورزش استان رسیده است. پایگاه رسمی وزارت ورزش و جوانان به نقل از اداره کل ورزش و جوانان گلستان نیز ظهر امروز قطعی بودن برنامه فردا صبح (سه شنبه) را روی خروجی خود منتشر کرده بود.

از عدم حضور "امیررضا خادم" معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش به گلستان به عنوان مهم ترین علت لغو مراسم نام برده می شود. برخی معتقدند حضور نماینده ای از وزارت ورزش برای آئین تودیع و معارفه الزام آور نبوده و مدیران ارشد استانی نیز می توانستند این مراسم را برگزار کنند.

البته شایعاتی نیز در خصوص وجود ردپای برخی افراد بانفوذ استان در تعویق این مراسم به گوش می رسد. این شایعات از آنجا نشات گرفته است که پیش از این و در زمانه ای که بحث تغییر مدیرکل و بررسی گزینه های جانشین وی مطرح شده بود، عده ای با استفاده از نفوذ و اعتبار خود موجب معوق ماندن این تغییرات شده بودند.

این تعویق در برگزاری مراسم در حالی صورت گرفت که این پایگاه خبری در مطلبی با عنوان" دکتر بهمن طیبی قهرمان نامدار کشتی جهان جایگزین پاشا در اداره کل ورزش و جوانان گلستان شد / تودیع و معارفه فردا " از برگزاری مراسم تودیع و معارفه در صبح روز سه شنبه خبر داده بود . 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار