نظر سنجی مشکوک یکی از سایت های گلستانی در خصوص عملکرد یک مدیر کل / شمال نیوز دغدغه مازندران را داشته باشد نه گلستان!

1403-08-07 12:08:27
0
68

جالب است که سایت شمال نیوز مازندرانی هم کاسه داغ تر از آش شده و این حادثه کوچک را " هتک حرمت فرزند یک شهید می خواند " و با اطلاع رسانی گسترده و پیامک و درج دهها کامنت در چند ساعت که نشان از هدفدار بودن این موضوع داشت ، یکی از باتجربه ترین مدیران استان گلستان را مورد نقد قرار داد.

 

 

 

این روزها هر شخص یا گروهی با ظن خود و تنها با تکیه بر مختصات فکری محدود خود سعی در به چالش کشیدن و یا قضاوت کردن در مورد برخی شخصیت ها و مدیران استانی دارند .

در این میان اگر این کارها بر اساس یک فرآیند کارشناسی و تحقیق و نقد توسعه محور استوار باشد اشکالی ندارد بلکه بسیار مفید و سازنده خواهد بود اما متاسفانه دلایل شخصی و یک سری کدورت های درون گروهی باعث می شود برخی شخصیت ها مورد هجمه قرار گیرند.

یکی از این مدیران کلی که در هفته های اخیر مورد هجمه قرار گرفت مهندس جمال لیوانی بود که بخاطر مخالفت با درخواست یکی از فرزندان شاهد آن اداره کل مبنی بر انتقال به عسلویه و دخالت مسئول حراست در این قضیه مورد انتقاد برخی رسانه های خاص قرار گرفت.

اینکه مسئولی با درخواست زیر دست خود موافقت یا مخالفت کند حق مسلم اوست و اگر قرار باشد مدیر در برابر درخواست های زیردستان خود قدرتی نداشته باشد سنگ روی سنگ بند نمی شود و حال اینکه اگر مدیری با درخواست کارمند خود مخالفت کند و یا کمی صدایش را بلند کند ، نباید این مشکل درون سازمانی در رسانه ها به عنوان یک چالش استانی مطرح شود.

جالبتر اینکه سایت شمال نیوز مازندرانی هم کاسه داغ تر از آش شده و این حادثه کوچک را " هتک حرمت فرزند یک شهید می خواند " و با اطلاع رسانی گسترده و پیامک و درج دهها کامنت در چند ساعت که نشان از هدفدار بودن این موضوع داشت ، یکی از باتجربه ترین مدیران استان گلستان را مورد هجمه قرار داد .

اما در روزهای اخیر و در همین راستا یکی دیگر از سایت های استانی بنام ساجد نیوز نظرسنجی بر روی خروجی خود فعال کرده که عملکرد مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان را مورد ارزبابی قرار داده است و نتایج اولیه حاصل از آن ( تا لحظه نگارش این متن ) با درج 75 رای ، حکایت از نارضایتی 73% مخاطبین آن سایت از عملکرد مهندس جمال لیوانی دارد !

در عین حال یکی از کارکنان مطلع شرکت گاز استان گلستان امروز به خبرنگار گلستان ما گفت که مهندس جمال لیوانی از لحاظ فنی و تخصصی در جایگاه بالایی قرار دارد و از زمان ورودش به شرکت گاز گلستان چون با 300 نیروی مازاد در این اداره طرف بود و از طرفی برای جابجا کردن هر کدام از این افراد با نماینده و مسئول مهمی در استان طرف بود برخی از قبیل این چالش ها برای وی ایجاد شده است .

این فرد ادامه داد : برخی از این افراد در دوره های قبلی بر اساس توصیه و سفارش بکارگیری شده و جمال لیوانی در ماههای ابتدای ورودش دست روی هر کدام گذاشت با یک مقام استانی در دفاع از آنها مواجه شد و جالب اینجا بود که جمال لیوانی می گفت فقط آیت الله نورمفیدی به من زنگ نزد ولی بقیه همه به من می گفتند که هوای این یکی و اون یکی را داشته باشم .

از طرفی برخی افراد نیز تسویه حساب های شخصی خود را با سایر شخصیت های مهم استانی و یا نماینده مجلسی که که مرتبط با مهندس جمال لیوانی هست را با وی انجام می دهند که این هم کار درستی نیست که بخواهیم تعهد و تخصص یک مدیر ارزشمند را بدون ارائه دلیل قابل اعتنا و برخی مسائل کوچک زیر پا بگذاریم./گلستان ما

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار