یک شهروند: یکطرفه شدن خیابان سمیه، کارشناسی نشده بود! + تصویر

1403-06-18 12:06:54
0
108

یکی از شهروندان شهر کلاله یکطرفه شدن خیابان سمیه کلاله را غیر کارشناسی شده دانست.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر، این شهروند با ارسال مطلبی خواستار پیگیری علت یکطرفه شدن خیابان سمیه شهر کلاله از سوی سایت کلاله خبر شد.

متن درخواست به شرح ذیل می باشد:


سلام و عرض ادب خدمت مدیریت محترم سایت کلاله خبر


خواستم درمورد یکطرفه شدن غیرکارشناسی خیابان سمیه گزارشی تهیه کنید.

این طرح از روز چهارشنبه هفته قبل یعنی 19فروردین94 اجرایی شد و با نصب تابلوهای ورود ممنوع از سمت خیابان احمدی شمالی مانع از ورود اتومبیل ها از سمت خ احمدی شمالی به داخل خیابان سمیه شدند و از طرفی ورودی دیگر خیابان از سمت سه راهی آزادی، شهرداری با کشیدن بلوار مانع داخل شدن به خیابان شده است بطوری که ابتدا و انتهای یک خیابان اصلی مسدود و تنها از سمت آتش نشانی می شود وارد این خیابان شد.

اجرای این طرح باعث اعتراض و ناراحتی ساکنین و کسبه این خیابان را به همراه داشته و با نوشتن و امضای استشهاد محلی خواهان لغو و یا بازنگری این طرح شده اند.

جالب توجه است که بیشتر مسئولین شهر نسبت به یکطرفه بودن این خیابان اظهار بی اطلاعی می کنند یا خود را نسبت به اجرای طرح غیرمسئول می دانند و انگشت خود را به سمت رییس راهنمایی و رانندگی جناب حق شناس اشاره می گیرند و در مقابل رییس راهنمایی و رانندگی از اجرای طرح خود دفاع کرده و اجازه شنیدن حرف ها و اعتراضات کسبه و ساکنین را بخود نمی دهد.

اجرای این طرح باعث اختلال در تردد ساکنین و همچنین نارضایتی و سردرگمی مشتریان کسبه این خیابان را به دنبال داشته است و از طرفی بارترافیکی خیابان پرتردد احمدی شمالی و آزادی را بیشتر کرده است.خواهشمند است نسبت به این موضوع اطلاع رسانی و پیگیری های لازم از طرف سایت مردمی کلاله خبر صورت گیرد.


با تشکر
یکی از ساکنین خیابان سمیه
به نمایندگی از ساکنین و کسبه محل

 

توجه: بزودی پاسخ پلیس راهور شهر کلاله در این خصوص، منتشر می شود.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار