قتل در میدان مرکزی علی آباد کتول / تجری: امنیت شهروندان را با جدیت پیگیریم/ قاتل ماجرا دستگیر شد

1403-08-01 11:08:37
0
12

رئیس شورای تامین علی آبادکتول از دستگیری قاتل نزاع خیابانی امروز در شهرستان خبر داد و گفت: با جدیت پیگیر حفظ امنیت شهرستان هستیم چرا که حفظ امنیت شهروندان اولویت اول مان است.

 

 

احمد تجری مفرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سایت محلی زرین نامه علی اباد کتول در واکنش شدید به ماجرای نزاع خیابانی 2 جوان که روز گذشته حوالی ساعت 14 در میدان اصلی شهر رخ داد، اظهار کرد: با برهم زنندگان امنیت شهروندان بدون هیچ اغماض و چشم پوشی به شدت برخورد خواهیم کرد.
فرماندار شهرستان علی آبادکتول در ادامه با تاکید بر این موضوع که شرارت و ایجاد رعب و وحشت را به هیچ عنوان در علی آبادکتول بر نمی تابیم، اظهار کرد: مامورین نیروی انتظامی و امنیتی شهرستان قاتل نزاع خیابانی امروز را بعد از گذشت حدوداً 4 ساعت دستگیر و جهت پیگیری جرم به مقامات قضایی تحویل دادند.

به گفته شاهدان عینی این ماجرا در گفتگو با خبرنگار زرین نامه، نزاع خیابانی دیروز بین 2 جوان حدود ساعت 12 امروز در خیابان کارخانه پنبه رخ می دهد که ماجرا به اینجا ختم نشده و ساعاتی بعد حدوداً ساعت 14 بحث آن ها به دوباره در میدان مرکزی شهر رخ می دهد.

یکی از 2 جوان با سلاح سرد به جوان دیگر که ترک موتور نشسته بود، حمله می کند که جوان علیرغم انتقال به بیمارستان، به علت جراحت در ساعت حدوداً 15 و 45 دقیقه جان می دهد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار