تخریب 7 مورد ساخت و ساز غیر مجاز امروز در توشن / به تخلفات شهرداری بندرترکمن رسیدگی می شود

1403-08-01 11:08:31
0
10

معاون عمرانی استانداری گلستان  اظهار داشت : امروز شاهد 7 مورد تخریب ساخت و ساز غیر قانونی  در روستای توشن گرگان خواهیم بود.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر، مهندس مروتی ضمن اعلام خبر فوق گفت : اگر نبود اراده ، همت و تلاش  آقای حقی دادستان استان ، هرگز این تخریب ها صورت نمی گرفت .

مروتی همچنین در خصوص رسیدگی به تخلفات شهرداری بندرترکمن اظهارداشت : گرچه  در بدو می بایست این گزارشات توسط فرمانداری بندرترکمن  مورد بررسی قرار می گرفت ولی به هرحال من دستور رسیدگی به این تخلفات را صادر کردم ./ منبع : عدالتخواهان

گفتنی است امروز چندین مورد تخریب ویلا و دیوار کشی های غیر مجاز در روستای توشن گرگان انجام می شود و این تخریب ها بعد از آغاز سال جدید اولین دوره آن می باشد که قرار است هفته یا دو هفته یک بار اجرا شود.

همچنین منابع موثق از تخریب یک واحد 7 طبقه در روستای زیارت خبر دادند . گفته می شود این واحد هفت طبقه که متعلق به یک فرد غیر بومی است قبلا به دلیل نداشتن مجوز از آب و فاضلاب به دلیل رعایت نشدن حریم رودخانه زیارت تخریب شده بود اما مالک با اجرای دیواره سازی توانست مجوز آب و فاضلاب را بگیرد.

اما در ادامه به دلیل ساخت و ساز غیر مجاز در عرصه کشاورزی متهم شده و گویا امروز نیز قرار است همزمان با توشن این واحد نیز در زیارت تخریب شود ./گلستان ما

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار