جمال لیوانی جزو متخصص ترین مدیران کل استان گلستان می باشد / قدر مدیران بومی توانمند را بدانیم

1403-08-07 04:08:17
0
61

در روزهای گذشته خبر یک جر و بحث درون تشیکلاتی در شرکت گاز استان خوراکی برای برخی سایتها و جریانات مختلف شد تا به یکی از متخصص ترین مدیران کل استان بتازند.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر، ماجرا از آنجا آغاز شد که طی پیامکی به برخی از رسانه ها اعلام شد که مسئول حراست شرکت گاز استان گلستان بخاطر برخورد مدیر عامل این شرکت با فرزند شهید در اتاق رئیس تحصن کرده است .

بعد از این موضوع برخی سایتها نسبت به این خبر فورا واکنش نشان دادند و خبر اولیه ای در این زمینه درج شد اما در ادامه مشخص شد که همان شب مدیر کل و برخی از معاونان و کارکنان شرکت گاز استان گلستان ، منزل همان مسئول حراست شام دعوت بودند.

به گفته یک منبع موثق قضیه از این قرار بود که یکی از فرزندان شهدا شاغل در این شرکت ، درخواست انتقال خود به شهر دیگری داشت که رئیس بنا به دلایلی که صلاح می دید با آن موافقت نکرد و به مسئول حراست هم گفت که فعلا این موضوع بماند تا بعدا در مورد آن صحبت شود .

اما گویا طرفین در صحبتهای خود نتوانستند همدیگر را قانع کنند و کار به مشاجره کشید . البته مهندس جمال لیوانی خود اذعان دارد که بلندی صدایش مادرزادی است و هیچگاه هیچ کینه ای را در دلش نگه نمی دارد و گویا رفتن آن شب به شام هم ناشی از این مودت است .

اما چرا باید موضوع به این کوچکی که یک مشکل درون خانوادگی است اینقدر بزرگ شود که یکی از موفق ترین و متخصص ترین مدیران بومی که ذخیره ای برای استان است مورد حمله رسانه ها قرار بگیرد.

براستی ما در استان گلستان مگر چند نفر مثل مهندس جمال لیوانی داریم که از ابتدا تا انتهای کار خود در شرکت گاز بوده و سالها مدارج خود را در این حرفه طی کرده و تقدیر نامه های بسیاری دارد و با فنون کار خود آشنا است .

اگر برداشت برخی ها بی حرمتی به خانواده شهید است باید عنوان شود که خود ایشان جانباز جنگ تحمیلی است پس چطور می تواند نسبت به ایثارگران اینگونه رفتار کند ؟

برای آشنایی بیشتر با مهندس جمال لیوانی شاید مطالعه سوابق وی بد نباشد . مهندس صفرعلی جمال لیوانی متولد 1337 روستای لیوان شرقی از توابع شهرستان بندرگز است وی دارای مدرک کارشناسی مکانیک و از جانبازان جنگ تحمیلی می باشد.

وی در کارنامه کاری خود بسیار خوش درخشیده و بارها توسط مسئولین کشوری و لشگری مورد تقدیر قرار گرفته است.

مهندس صفر علی جمال لیوانی در سال 64 به استخدام وزارت نفت در آمد و در سوابق کاری درخشان خود:

 مسئول نظارت پروژه گاز رسانی استان مازندران،

رئیس گاز رسانی گرگان،معاون امور بهره برداری شرکت گاز استان گلستان،

 عضو اصلی هئیت مدیره گاز استان گلستان،

عضو اصلی کمیسیون معاملات استان گلستان را دارا می باشد.

صفرعلی جمال لیوانی از سال 86 به سمت مدیر عامل منطقه 9 عملیات گاز کشور(مازندران - گیلان - گلستان ) منصوب شده و از اعضای باسابقه شرکت گاز می باشد .

 جمال لیوانی در فروردین ماه 93 توسط بیژن نامدار زنگنه مورد تقدیر قرار گرفت و بنظر مورد حمایت وزارت نفت نیز می باشد تا سکان هدایت شرکت گاز استان را به عهده بگیرد.

انتقاد از مدیران خوب است و نظارت بر عملکرد آنها وظیفه رسانه است و واجب تر از آن دفاع از خانواده های شهدا و آرمانهای آنهاست اما همه اینها نیاز به مراقبت و هوشیاری دارد و مبادا در این راه داشته های خود را از دست بدهیم و مدیران توانمند را از خدمت به مردم محروم کنیم که اینها سرمایه های ما هستند./گلستان ما

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار