رجبی: تیم مذاکره‌کننده از نوابغ دیپلماسی هستند / همه قبول کردند، غنی‌سازی حق مسلم ماست / تیم مذاکره‌کننده با نرمش قهرمانانه و با الگوپذیری از قهرمانان 8 سال دفاع مقدس خواسته به‌حق ملت و رهبری را عملی نمود

1403-08-07 04:08:16
0
61

نماینده شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره‌کننده با نرمش قهرمانانه و با الگوپذیری از قهرمانان 8 سال دفاع مقدس خواسته به‌حق ملت و رهبری را عملی نمود.

 

 

 

 به گزارش کلاله خبر، دکتر عبدالکریم رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه بابیان دیدگاه‌های خود در موردتوافق هسته‌ای اخیر 5+ 1 پرداخت و گفت: با سلام و ضمن خسته نباشید و آرزوی توفیق روزافزون برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور که از نوابغ دیپلماسی هستند و تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ رییس‌جمهور و درایت مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که همیشه پشتیبان این نظام و مردم بوده و است.

وی ادامه داد: امید آن راداریم به مدد و پشتیانی این مردم این موفقیت‌ها همیشه برای ایران اسلامی در همه عرصه‌ها تکرار گردد.

رجبی افزود: سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال دولت، ملت همدلی و هم‌زبانی نام‌گذاری شده است با همدلی و هماهنگی تیم مذاکره‌کننده شاهد آن هستیم که امروز همه قبول کردند که غنی‌سازی حق مسلم ماست و هیچ تهدیدی برای هیچ کشوری نیست.

وی تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده با نرمش قهرمانانه و با الگوپذیری از قهرمانان 8 سال دفاع مقدس خواسته به‌حق ملت و رهبری را در مذاکرات هسته‌ای لوزان عملی نمودند.

این نماینده مجلس خاطرنشان ساخت: ملت ما به‌خوبی واقف‌اند برای کسب علم و تحقق خواسته باید سختی‌ها را تحمل کرد و ثابت نمودیم که روی پای خود می‌ایستیم و اگر شدت سختی و رنج همزمان با آن کار و کوشش و مطالعه و تحقیق و تفحص علمی، می‌تواند کشور را به پیشرفت داخلی متکی و نهایتاً به آنان، استقلال و عزت و بزرگواری بدهد.

رجبی تصریح کرد: همه کمبودها و دشواری‌ها را به‌خوبی می‌پذیراند و تحمل می‌کنند، اما همین ملت و مسئولین نظام به‌هیچ‌روی نمی‌توانند تبعیض و بی‌عدالتی، و یا ابزارها و امکانات علمی و اقتصادی را در دست چند کشور تحمل کنند و با تکیه به دانش دانشمندان خود ره صدساله را در شرایط تحریم پیمودند.

وی افزود: این انرژی ذخیره‌شده بود که مذاکره‌کنندگان تا اثبات حقایق و حقوق بدون خستگی مذاکره کردند و از حقوق مورد اذعان ملت و رهبری دفاع قهرمانانه نمودند.

به گفته نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی غربی‌ها با تحریم ناجوانمردانه بر ملت ایران اسلامی به‌جایی نرسیدند و حتی در این مسیر متحمل ضرر و زیان فراوانی شدند. مردم ما با تکیه‌بر ارزش‌های اسلامی و قرآنی خود و پشتوانه رهبری و دولت مقاومت کرد و طعم شیرین پیروزی‌های پی‌درپی در عرصه‌های مختلف را چشید و به‌طورقطع و یقین و در صورت ادامه روند مقاومت و تلاش و مجاهدت در جهت کسب پیروزی‌ها بهتر و بیشتر در زمینه‌های فنی و علمی، ملت سلحشور و غیرتمند ایران به پیروزی‌های بسیار بالاتری دست خواهد یافت انشا الله.

وی ابراز امیدواری کرد: خداوند به همه ما مسئولین و خادمین نظام توفیق بدهد که پاسدار خون شهیدان والامقام و سرباز واقعی امام خامنه‌ای و خادم خدمتگزار مردمی باشیم که در تمام آزمون‌ها نمره قبولی گرفته‌اند و ما را نیز از دعای خیرشان بی‌بهره نمی‌گذارند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار