احیاء شبانه یکی از ویلاهای تخریب شده زیارت در ایام تعطیل/ حضور بی سابقه آیت الله علوی در مراسم آیت الله نورمفیدی/ اختلاف شديد بين وطنی و ذیحساب اداره کل آموزش و پرورش/پیشنهاد دوستی یک مدرس مرد متاهل به دختران گرگانی

1403-07-02 03:07:27
0
46

در این شماره مطالبی چون احیاء شبانه یکی از ویلاهای تخریب شده زیارت در ایام تعطیل/ حضور بی سابقه آیت الله علوی در مراسم آیت الله نورمفیدی/ اختلاف شديد بين وطنی و ذیحساب اداره کل آموزش و پرورش/پیشنهاد دوستی یک مدرس مرد متاهل به دختران گرگانی را در این شماره بخوانید.

 

 

 

 سیزدهمین بسته خبری گلستان ما  در 13 فروردین روز طبیعت از منظرتان می گذرد.

**شنیده ها حاکیست یکی از ویلاهای زیارت که با حکم مراجع قضایی تخریب شده بود در ایام تعطیل و شبانه مجددا احیا شده است.

**شنيده شده در ايام فاطميه دوم مطابق رسم هر ساله ، چند شب مراسم عزاداري از سوي نمايندگي ولي فقيه در استان گلستان برگزار گرديده است .
در يکي از اين شبها حضرت آيت الله علوي از مراجع عظام تقليد هم که در گرگان حضور داشته در مراسم حاضر می شود.
دعوت از آيت الله علوي از سوي سخنران اين مراسمات ، حجه الاسلام حسيني (کارشناس مذهبي برنامه سمت خدا) از روحانيون حوزه علميه قم صورت گرفته است . گويا سابقه دوستي و آشنايي قبلي بين حجه الاسلام حسيني و آيت الله علوي مبناي اين دعوت بوده است . اين رويداد بي سابقه ، واکنش و بازتاب هاي گوناگوني در محافل مختلف به همراه داشته است .

**شنیده ها حاکیست محمدرضا وطنی مدیرکل اموزش و پرورش گلستان که به دنبال انتقال باشگاه فرهنگیان توسکستان به علی آباد زادگاه خود بود، این کار را عملی کرد. گفته شده در همين راستا حدود دو میلیارد تومان میله گرد پیش ساخته از توسکستان گرگان به علی اباد انتقال داده شده است که باعث بروز اختلافات شديدي بين وطنی با ذیحساب اداره کل گرديده است .‎

**شنیده شده یک مدرس که خود ادعا می کند حافظ کل قرآن کریم و نهج البلاغه می باشد برای تدریس دختران دبیرستانی در محل یکی از مساجد معروف گرگان در نظر گفته شده است، وی با وجود این که متاهل است در اقدامی تامل برانگیز به چند نفر از دختران حاضر در کلاسش پیشنهاد دوستی داده و حتی از یکی از آن ها خواستگاری کرده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار