معاون فرمانداری که پلو جا می کرد / استفاده از امکانات دولتی در راستای انتخابات/ وضعیت مبهم سهامداران سرزمین موجهای آبی گلستان / پیمانکار موروثی یکی از ادارات!

1403-08-07 06:08:28
0
65

در دهمین بسته خبری مطالبی چون وضعیت مبهم سهامداران سرزمین موجهای آبی گلستان ، استفاده از امکانات دولتی در راستای انتخابات ، معاون فرمانداری که پلو جا می کرد را می خوانید .

 

 

 

 دهمین بسته خبری گلستان ما در دهمین روز از آغاز سال جدید از منظرتان می گذرد .

** شنیده ها حاکیست پیمانکاری در اداره غله و خدمات بازرگانی استان گلستان بصورت انحصاری و موروثی بیش از 10 سال هر سال پیمانکار آن اداره می شود و هر سال مناقصه ای صوری و تکراری برگزار می شود!

** شنیده ها حاکیست استانداری گلستان به دنبال چینش نیروها طبق مدل خودشان (حالا منظور صادقلو یا کس دیگر مشخص نیست) تا در زمان انتخابات مجلس و بحران ها فرارو بتوانند بر مشکلات فائق بیایند . پیش بینی می شود در این مدل افراد صریح اللهجه و پرهرینه ای چون عبدالرضا چراغعلی فراموش شوند .

** شنیده ها حاکیست که انتصاب حیدرعلی احمدی به جای دکتر آقایی در سمت مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان خالی از ابهام هم نبوده است . شرق استانی ها و مشخصا گالیکشی ها معتقدند که دکتر اقایی دقیقا درسالگرد انتصاب خود و بدون اینکه چیز خاصی در بین باشد از سمت خود برداشته شد . البته عنوان شده دکتر آقایی خود علاقه ای به ادامه همکاری نداشته است . سوابق دکتر اقایی نشان می داد که او شاید به دنبال جایگاه بالاتری است .

** شنیده ها حاکیست برخی حلقه های فکری در بندرگز امسال در دهه فجر طوری برای مسجد جامع بر نامه ریزی کردند تا هر شب یک برنامه در این مسجد اجرا شود . گویا این کار در پی این بود که ایت الله نورمفیدی ی نماینده ولی فقیه در گلستان هر شب به یکی از شهرستانها می رفت و این حرکت در این راستا بود که دیدار با ایشان در مسجد دیگری صورت پذیرد که نهایتا مسجد محمدیه برای این کار در نظر گرفته شد.

** شنیده ها حاکیست یکی از افرادی که در حال حاضر به عنوان معاون فرماندار یکی از شهرهای غرب استان انتخاب شده در زمان انتخابات برای نیروهای حاضر سر صندوق رای پلو جا می کرده و کارهای خدمتکاری را انجام می داد.

** شنیده ها حاکیست که وضعیت مبهمی در خصوص سهامداران و خریداران سهام سرزمین موج های آبی در گلستان بوجود آمده است . گفته می شود مدیریت این مجموعه که در محور آزادشهر به گنبد قرار دارد و تبلیغات زیادی در سالهای گذشته انجام داده و سهامداران زیادی را هم جذب کرده به یکی از کشورهای خارجی رفته و فعلا اوضاع سهامداران مشخص نیست .

** شنیده ها حاکیست پرتقال دولتی امسال به شهرستانهای استان نرسیده و یا اگر رسیده آنقدر کم بوده که به برخی نور چشمی ها رسیده است ! حالا پیدا کنید پرتقال فروش یا پرتقال جاکن را !

** شنیده ها حاکیست یکی از گزینه های احتمالی نمایندگی مجلس در شهرستان علی آباد ( ن د ) از امکانات دولتی حوزه این شهرستان استفاده می کند . گویا این به دلیل جایگاهی و نهادی است که این فرد در استان در آن مشغول بکار است .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار