دستگیری شکارچی متخلف در روستای حاجی آباد کردکوی / کاندیداهای احتمالی ترکمن از غرب استان/ پشت صحنه جشنواره اقوام در آق قلا

1403-07-02 03:07:15
0
37

در این شماره بسته خبری مطالبی چون آخرین جزییات اخراج کارکنان قراردادی از استانداری گلستان ، عزل افشار از غله استان ، پشت صحنه جشنواره اقوام آق قلا ، 5 پیکر سیاسی ترین روستای بندرترکمن و عروسی ایمان سنچولی را می خوانید.

 

 

 

 نهمين قسمت بسته ویژه خبری گلستان ما به مناسبت عید نوروز از منظرتان می گذرد.

** شنیده ها حاکی از این است كه مکان مورد استفاده برای دهکده توریستی ، سنتی که این روزها میزبان جشنواره اقوام در شهرستان آق قلا می باشد متعلق به یکی از اعضای شورای شهر است و به بهانه اجرای این مراسم که با استقبال گسترده مردم مواجه شده است قصد دارد به قیمیت بسیار بالاتر به شهرداری بفروشد.

** شنيده شده است افشار در اداره غله از سمت خود برکنار شد و يكي از اعضاي هیات مدیره غله منطقه 2 کشور مدیر کل غله گلستان شد و اين اتفاق در سكوت خبري اتفاق افتاده است ، از آغاز روی کار آمدن افشار مخالفت هایی همراه بود و دو طیف در آن اداره کل شکل گرفت كه خود را محق در رسیدن به کرسی مدیر کل بودن می دانستند و برخی افشار را منجی این نابسامانی در آن اداره کل می دیدند.

**‌ شنیده ها از پشت پرده جشن بهار در آق قلا حاکی از انتخاباتی بودن آن دارد. گویا رادمهر، دبیر کمیته اقوام و مذاهب استان گلستان در حال آماده شدن برای انتخابات مجلس بوده و به همین دلیل این جشن را در آق قلا برگزار کرده است. همچنین فرمانداری آق قلا نیز از این جریان رضایت نداشته و به همین دلیل هیچ شخصی از فرمانداری در این جشن شرکت نکرده است. حتی فرمانداری حاضر نشده است که عکس امام خمینی و مقام معظم رهبری و حتی کمبود تجهیزات صوتی مانند میکروفن را برای این مراسم مهیا کند. بنا بر گفته یکی از منابع خبر در فرمانداری ، این جشن با این رنگ و بوی انتخاباتی مورد تایید فرمانداری نمی باشد.


** ایمان سنچولی جوان گلستانی که در در سال 93 در کومیته تیمی مردان در فینال بیست و دومین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی جهان در آلمان با شکست دادن تیم میزبان برای نخستین بار تاریخ‌ساز شد و بر قله کاراته جهان قرار گرفت روز سه شنبه مراسم عروسی خود را برگزار می کند . برای این زوج آرزوی خوشبختی داریم .

** شنیده ها حاکیست روستای پنج پیکر بندرترکمن که یکی از سیاسی ترین روستاهای غرب استان گلستان به شمار می رود در انتخابات آتی مجلس کاندیدای های بسیاری دارد . گفته می شود احتمالا عبدالحکیم و عبدالمجید فیروزی و عبدالجلال ایری به همراه دکتر ایری نماینده سابق این حوزه در مجلس در انتخابات دوره یازدهم  شرکت کنند . شنیده ها حاکیست دکتر ایری اقبال بالایی در بین مردم منطقه کردکوی و بندر گز و بندرترکمن دارد .

** شنیده ها حاکیست یک روستایی اهل حاجی آباد کردکوی که به شکار بز کوهی می پرداخت توسط ماموران یکان حفاظت محیط زیست دستگیر شد . در منزل وی مقدار زیادی گوشت بز کوهی و پوست و ... پیدا شده است . گفته می شود کم بودن تعداد محیط بانان باعث شده تا مساحت زیادی از جنگل در اشرافیت این نیروها نباشد و سودجویان خیلی راحت به دل جنگل نفوذ کنند و از راههای صعب العبور لاشه حیوانات را عبور دهد .

** شنیده ها حاکیست در پی خبری مبنی بر اخراج 20 تا 25 از نیروهای قراردادی استانداری گلستان ، تا کنون فقط بین 4 تا 5 نفر اخراج شدند که برخی از آنها هم تخلفاتی قابل توجه داشتند و بقیه موارد هنوز در حد شنیده هاست .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار