اعزام بیش از 140 بسیجی کلاله ای به مناطق عملیاتی جنوب کشور

1403-06-18 02:06:16
0
120

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله گفت: دومین کاروان راهیان نور از شهرستان کلاله استان گلستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

 

 

 

 

سرهنگ یعقوب مصطفی‌لو در حاشیه اعزام کاروان‌های راهیان‌ نور در گفتگویی  اظهار داشت: کاروان‌های راهیان نور از شهرستان کلاله در دو مرحله به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند که کاروان برادران در اسفند 93 با 165 نفر و امروز هم 141 نفر از بسیجیان خواهر به مدت 5 روز به زیارت یادمان‌های شهداء در دهلاویه ، اروندرود، شلمچه، طلائیه و حویزه و مناطق عملیاتی فتح‌المبین اعزام شدند.

وی افزود: کاروان راهیان نور خواهران با 2 دستگاه اتوبوس و کاروان‌های راهیان نور برادارن با 4 اتوبوس از شهرستان کلاله به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله تصریح کرد: آشناسازی جوانان نسل جدید با ایثار و فداکاری‌های نسل قدیم، سبب پیوند نسل جدید و قدیم می‌شود.

مصطفی‌لو راهیان نور را مهم‌ترین سلاح مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و افزود: مناطق جنگی بهترین مکان برای تقویت تقوا جوانان است و این تقوا می تواند همانند سدی محکم در مقابل دشمنان نظام باشد.

وی افزود: حضور جوانان در این کاروان‌ها بهترین فرصت برای شناخت سلحشوری‌ها و جانفشانی‌های شهیدان و آشنایی آنان با عملیات‌های دوران دفاع مقدس است.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار