نماينده ولي فقيه در استان گلستان: كار مهمترين ويژگي سيستاني ها است

1403-07-02 03:07:28
0
40

نماينده ولي فقيه در استان گلستان، كار و خدمت را مهمترين ويژگي سيستاني دانست و تاكيد كرد: مراقب باشيد زندگي شهرنشيني اين ويژگي را در شما كمرنگ نكند.

 

 

 

آيت الله سيد كاظم نورمفيدي، نماينده ولي فقيه در  استان گلستان، عصر روز گذشته (26 اسفند) در ديدار سيستاني هاي شهرستان كلاله واقع در شرق استان گلستان، افزود: سيستاني ها از گذشته، نقش مهمي در توسعه استان داشته اند.

وي خاطرنشان كرد: سيستاني ها با روحيه كار و تلاش، موجب رونق كشاورزي استان گلستان شدند و از اين رو به توسعه استان كمک كردند.  

نماينده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبري در ادامه سخنان خود بر خداشناسي و يافتن خالق هستي تاكيد و اظهار كرد: بايد با كار و تلاش و توجه به معنويات، دنيا و آخرت خود را آباد كنيم.   

آيت الله نورمفيدي با بيان اينكه آباداني واقعي با تلاش براي رسيدن به آرامش دنيا و آخرت به دست مي آيد، گفت:‌ هرگاه معاش ما درست و رابطه ما با پروردگار در مسير واقعي خود قرار داشته باشد به آباداني واقعي دست پيدا مي كنيم.  

وي، انجام تكاليف الهي را بزرگترين سرمايه انسان برشمرد و با بيان اينكه راه پيداكردن خدا سخت نيست، تصريح كرد: اگر مراقب اعمال خود باشيم، مي توانيم ذات اقدس الهي را با چشم دل ببينيم.     

امام جمعه گرگان ادامه داد: براي رسيدن به پروردگار بايد در آنچه كه خلق كرده و در اختيار ما قرار داده توجه كنيم، اينها همه آيات و نشانه هاي پروردگار براي هدايت ما انسان ها هستند.

آيت الله نورمفيدي افزود: پروردگار با اين نشانه ها به ما انسان ها مي گويد حواس خود را جمع كرده و قدرت و حكمت ما را به خوبي درک كنيد./شبستان

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار