سوال شيطنت آميز دبير انجمن صنفی روزنامه نگاران استان از فرماندار گميشان و پاسخ حكيمانه فرماندار!

1403-08-07 10:08:29
0
122

فرماندار گميشان در پاسخ اينكه چرا مسئولين دولت قبلي خصوصا بخشدار گميشان را عوض نمي كنيد گفت: من اهل سياسي بازي نيستم و هركس را كه خوب كاركند حمايت مي كنم و بدون هيچ معذوريتي افراد ناكارآمد را كنار مي زنم.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر به نقل ازساحل گميشان: رضا ولي پور دبير هيات مديره روزنامه نگاران استان گلستان در نشست خبري امروز فرماندار گميشان با  خبرنگاران  از فرماندار گميشان پرسيد ، چرا با توجه به اين مسئله كه مدتي از فرماندار شدن شما سپري مي شود هنوز برخي از مديران قبلي خصوصا بخشدار گميشان همچنان در سمت خود باقي هستند؟

فرماندار گميشان بسيار هوشمندانه و با درايت پاسخ داد: من تنها براي كار و خدمت به مردم و اجراي مصوبات دولت در منطقه سكان فرمانداري گميشان را به دست گرفتم و هرگز به دنبال سياسي كاري و سياست زدگي نيستم .

امانگلدی ضمیرافزود: در همان روزهاي اولي كه فرماندار شدم به همه مديران و مسئولين گفتم ملاك من شايستگي و كار درست افراد است و اگر كسي  وظايف خود را به درستي انجام دهد لزومي به تغيير مديريتي نمي بينم و اگر هم كسي نتواند از عهده مسئوليت خود به خوبي برايد بدون هيچگونه ملاحظه اي عذرش را مي خواهم.

وي ادامه داد: من در دولت هاي  مختلف هم آقاي احمدي نژاد و هم خاتمي كار كردم و مسئوليت داشتم و اگر امروز در گميشان هستم تنها به همين دليل است كه براي من خدمت به مردم و كار اولويت است هرچند همه مسئولين و خبرنگاران درون خود گرايشات سياسي دارند ولي مهم اين است كه دچار سياست زدگي نشويم و اصل مسئوليت خود را فراموش نكنيم.

فرماندار گميشان در پايان گفت: من اين مسئله را به خوبي مي دانم كه اين پست ها و صندلي ها ماندگار نيست چه اگر اينگونه بود من اكنون اينجا نبودم و من هرگز تعلق خاطر و دلبستگي به پست ندارم و برايم خدمت به مردم و اجراي مصوبات دولت مهم است و لا غير .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار