تنور انتخابات مجلس در گلستان گرم می شود / تحرکات انتخاباتی عبدالمجید فیروزی در بندرترکمن

1403-08-07 12:08:23
0
79

با نزدیک شدن به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی برای حضور کاندیداها بالا گرفته است. به نظر می رسد از حوزه غرب استان، حاج عبدالمجید فیروزی قصد کاندیداتوری را دارد.

 

 

عبدالمجید فیروزی در سال 1351 در بندرترکمن به دنیا آمد. در سال 1376 فارغ التحصیل رشته­ مهندسی معدن از دانشگاه شهید باهنر کرمان شد. بعدها (شاید برای شرکت در انتخابات) مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی را هم اخذ کرد.

 فیروزی از ثروتمندان شهر بندرترکمن و  مدیرعامل یکی از کارخانه های بزرگ است. وی از مدیران کاروان های زیارتی استان و مدیر عامل شرکت زیارتی قبا ترکمن نیز می باشد. امسال هم بعنوان هیأت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان انتخاب شد. به همین جهت، مردم بویژه قشر مذهبی شهر های بندرترکمن و گمیشان به خوبی با وی آشنا هستند.

عبدالمجید برادر کوچک عبدالحکیم فیروزی است. عبدالحکیم فیروزی دو بار نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی شد و رای نیاورد. احتمالا این بار عبدالمجید فیروزی می خواهد به جای برادر بزرگتر به میدان بیاید و خود را بیازماید. از قدیم گفته اند آزموده را آزمودن خطاست.

عبدالحکیم هرچه که بود نتوانست به مجلس برود. حال نوبت برادر است که آزمایش خود را پس بدهد. ذهن افکار عمومی هم به خاطر همین حضور همیشگی فیروزی در انتخابات مجلس، این موضوع را به خود معطوف کرده است که این بار نوبت عبدالمجید است که بیاید.

برخی از ترکمن ها معتقدند که از حوزه انتخابیه غرب استان، نباید نمایندگان دوره های گذشته، دوباره به کرسی مجلس برسند. آنها می خواهند این بار یک ترکمن را به مجلس بفرستند از این جهت شاید عبدالمجید فیروزی یک گزینه برای آن ها باشد.

به هر حال، هنوز 11 ماه به انتخابات مانده است و هیچ خبر رسمی از حضور وی در انتخابات وجود ندارد اگرچه خود ایشان برای حضور در انتخابات رغبت نشان داده است./گلستان ما

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار