آتش بس در غزه بر قرار شد

1403-07-02 01:07:26
0
39

سر انجام پس از 8 روز نبرد خونین در غزه ،رژیم صهیونیستی در برابر اراده رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین تسلیم شد وطرح آتش بس پیشنهادی را بدون قید وشرط پذیرفت.

 

به گزارش کلاله خبر٬شبکه های مختلف خبری از جمله شبکه های الجزیره والعربیه از برقراری آتش بس در ساعت 9 دیشب" 10:30 به وقت تهران" در سراسر اراضی

اشغالی خبر دادند .

طبق اعلام این خبر جنبش های اسلامی فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی عملیات تبادل آتش خود را در غزه متوقف کردند.

در طول این هشت روز نبرد جانانه مقاومت اسلامی در برابر تجاوزات و کشتار بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی ، مقاومت اسلامی با استفاده از روشها و تاکتیکهای جدید پرتاب موشک فجر 5 به قلب ارازی اشغالی طعم ترس و وحشت و شنیدن آژیر خطر حتی برای مسئولین عالی رتبه رژِیم اشغالگر را چشاند و اتفاقات این هشت روز شکست سنگین دیگری را برای این رژِیم خونخوار رقم زد.

پس از گذشت چند روز از این درگیری ها زمانی که شکست چندباره اسرائیل برای همه نمایان شد و موضوع آتش بس در بین سران دستپاچه غرب مطرح شد،رسانه های مختلف دوست و همپیمان رژیم اشغالگر همانند BBC ، CNN، VOA و . . . تلاش کردند تا چهره شکست خورده این جنگ را برخلاف واقعیت مردم مظلوم غزه نشان دهند و برای این کار از هیچ دروغ و خبرسازی غافل نشدند.

در حالی که  بمباران های انجام شده توسط دو طرف ، موجب شهادت  یکصدوهفتاد تن از مردم نوار غزه شد و صدها نفر را مجروح و زخمی کرد اما مقاومت اسلامی فلسطین نیز در برابر این تجاوزات ساکت نشست و با پرتاب صدها موشک فجر5 آسیب ها و خسارات جدی را به تاسیسات نظامی و امنیتی اسرائیل وارد آورد و با این کار تودهنی محکمی را بر دهان رژیم غاصب کوبید.

از سوی دیگر تحلیلگران غربی اعتقاد دارند که سامانه ضد موشکی "گنبد آهنین" اسرائیل علیرغم تبلیغات گسترده پیرامون کارائی آن ،نتوانست موشکهای فجر 5 را رهگیری کند واین امر از آسیب پذیری سامانه های امنیتی وضد موشکی ارتش اسرائیل حکایت دارد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار