اعزام 2 کاروان راهیان نور با اعتبار 550 میلیون

1403-06-18 02:06:50
0
102

فرمانده سپاه کلاله از اعزام کاروان راهیان نور محلات شهرستان کلاله با 550 میلیون ریال خبر داد.

 

 

 

 

سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور شهرستان کلاله با بیان اینکه  در سال جاری تاکنون، 15 اتوبوس در قالب راهیان نور دانش به مناطق جنگی اعزام شدند،گفت: از این بین 11 اتوبوس مربوط به کاروان راهیان نور خواهران و 4 اتوبوس نیز مربوط به کاروان راهیان نور برادارن بود.

وی افزود: 4 اتوبوس دیگر نیز 29 بهمن ماه اعزام می شوند.

فرمانده سپاه کلاله تاکید کرد: در ماه های آتی دو مرحله اعزام کاروان راهیان نور خواهیم داشت که 160 نفر برادر در قالب کاروان راهیان نور با 4 اتوبوس به مناطق جنگی اعزام خواهند شد و همچنین 120 خواهر نیز در همان قالب با 3 اتوبوس اعزام می شوند.

وی اشاره ای به افزایش هزینه های اعزام کاروان های راهیان نور داشت و گفت: طبق برآورده های انجام شده، این افزایش ها 41 درصد است و با این تفاسیر برای اعزام دو مرحله ای کاروان های یاد شده، نیاز به 55 میلیون تومان اعتبار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله نیز در سخنانی اعزام کاروان های راهیان نور را، راهی برای بیمه کردن انقلاب  دانست و گفت: آشنا سازی جوانان نسل جدید با ایثار و فداکاری های نسل قدیم، باعث پیوند نسل جدید و قدیم می شود.

حجت الاسلام رضا دیلیمی راهیان نور را مهمترین سلاح مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و افزود: مناطق جنگی بهترین مکان برای تقویت تقوا جوانان است و این تقوا می تواند همانند سدی محکم در مقابل دشمنان نظام باشد.

فرماندار کلاله نیز در سخنانی راهیان نور را مهم دانست و گفت: کمک در این عرصه می تواند مشکل گشای گره های دنیوی و اخروی ما باشد.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار