افتتاح متمرکز 56 پروژه در شهرستان کلاله + تصاویر

1403-06-18 02:06:14
0
92

با حضور مرگدری معاون برنامه ریزی استانداری گلستان،56 پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی در شهرستان کلاله افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

 

نصرت برزگر در گفتگویی اعلام کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر، 56 طرح اقتصادی، عمرانی و خدماتی در شهرستان کلاله به بهره برداری رسید که برای آماده شدن این طرح ها، 25 میلیارد و 40 میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

وی افزود: از قبل این طرح ها برای 185 نفر بستر اشتغال فراهم شد.

برزگر اظهار داشت: علاوه بر این، عملیات اجرایی 6 طرح عمرانی با اعتبار 804 میلیون و 700 هزار تومان آغاز شد و امیدواریم این پروژه ها نیز بزودی به بهره برداری برسد.

فرماندار کلاله اشاره ای به مهمترین پروژه های افتتاحی داشت و گفت: در بخش اقتصادی کشتارگاه بزرگ صنعتی طیور به ظرفیت واقعی 40 هزار قطعه در ساعت با سردخانه 2 هزار تنی که هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد و 400 میلیون تومان در برداشت، از مهمترین پروژه های افتتاحی ما بود که این پروژه نیز باعث اشتغال 150 نفر شد.

وی ادامه داد: گاز رسانی به سه روستا که 672 خانوار اهالی این روستا ها را از نعمت خدادادی گاز بهره مند می کند، از جمله طرح های مهم عمرانی شهرستان کلاله محسوب می شود.

برزگر تاکید کرد: در بخش های مختلف بسیج، خدمات، بهداشت و درمان، راه و شهر سازی، کمیته امدا امام خمینی(ره)، خدمات شهری، بند خاکی منابع طبیعی، بنیاد مسکن و ایستگاه پمپاژ آب سد بوستان که 200 هکتار از راضی کشاورزی را آبیاری می کند، از جمله طرح های افتتاحی امروز بود.

وی در پایان اشاره ای به پروژه های ورزشی این شهرستان داشت و گفت: سالن ورزشی روستای خوجه لر این شهرستان با اعتبار 280 میلیون تومان نیز از جمله پروژه های افتتاحی در زمینه ورزشی بود.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار