معاون پژوهشی و ارتباطات بنیاد شهید گلستان: کلاله پایلوت عرصه فرهنگ سازی ایثار و شهادت است

1403-06-17 11:06:20
0
85

معاون پژوهشی و ارتباطات بنیاد شهید گلستان گفت: شهرستان کلاله از نظر فرهنگ سازی ایثار و شهادت پایلوت این عرصه است.

 

 

طالع زاری در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه مبلمان شهری (در عرصه ایثار و شهادت) می تواند گوشه ای از غیرت و فداکاری های شهیدان این نظام را برای جوانان نمایان سازد، گفت: شهرستان کلاله پیشتاز این عرصه است و حتی به جرات می توان گفت که کلاله تنها شهری است که با ورود به این شهر می توان به یاد شهید و شهادت افتاد چرا که بلوار ابتدایی این شهرستان با تصویر شهدای این شهرستان مزین شده است.

وی افزود: نصب المان های شهدا در روودی شهر می تواند تاثیرات بسزایی داشته باشد از جمله اینکه بسیاری از دوستان و همرزمان این شهدا یاد خاطرات خود با این شهدا خواهند افتاد و در کنار آن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تقویت خواهد شد.

معاون پژوهشی و ارتباطات بنیاد شهید گلستان با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره های شهدا نیز یکی از راه های تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: در سال 92، 520 یادواره شهدا در سطح استان گلستان برگزار شد و حدود 1 میلیارد تومان در این زمینه هزینه گردید که این هزینه ها از کمک های مردمی و بخشی از دستگاه ها تامین شد.

طالع زاری یادآور شد: پنجشنبه هفته جاری راس ساعت 10 صبح اولین کنگره تکریم و تقدیر از 48 خانواده شهید را برگزار خواهیم کرد و در ساعت 15/30 همان روز در برنامه ای با عنوان مهمانی لاله ها، مراسم غبارروبی 292 گلزار شهدا را در استان گلستان خواهیم داشت.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار