فرماندار کلاله: همه ما زیر سایه یک پرچم و پرچمدار زندگی می کنیم

1403-06-17 11:06:37
0
96

فرماندار کلاله گفت: همه در لوای یک پرجم و پرچمدار( مقام معظم رهبری) زندگی می کنیم و نباید اجازه دهیم کسی باعث جدایی ما از ولایت فقیه شود.

 

 

نصرت برزگر در اولین مراسم دهه فجر افزود: وحدت ، اتکال به خدا و رهبری امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی اظهار داشت: همه آنچه که داریم از جان فشانی ها و فداکاریهای ایثارگران و شهدا است.

فرماندار کلاله تاکید کرد: امروز، مدیران باید بدانند این انقلاب و مردم و شهیدان بودند که به ما فرصت خدمت دادند و باید ما هم تلاش کنیم زیر یک پرچم و یک پرچمدار همه همت خود را برای خدمت و توسعه و آبادانی کشور به کار بریم.

برزگر گفت: به هیچ کس، جریان و حرکتی فرصت نخواهیم داد تافاصله ای بین ما و ولایت بوجود آورد، لذا باید هوشیار باشیم که گفتار و کردارمان در جهت تقویت نظام باشد.

حجت الاسلام کشیری امام جمعه کلاله نیز در سخنانی اظهار داشت: خداوند به ملت ایران منت نهاد و فرزندی از سلاله رسول الله را فرستاد تا ریشه طاغوت را در این کشور بخشکاند و اسلام را احیا کند.

وی افزود: امام خمینی ماموریت داشت تا با همراهی مردم انقلاب اسلامی را به ثمر برساند.

امام جمعه کلاله ادامه داد: همه ما باید بدانیم جایی که نشسته ایم ثمره خون شهیدان و حاصل زحمات امام خمینی (ره) و مردم است و باید پیرو ولایت فقیه باشیم و بدانیم هرکس خلاف این ایده در این مملکت مسئولیتی دارد خائن محسوب می شود.

حجت الاسلام کشیری گفت: ولی فقیه الگو و پیشگام مردم است و انشالله همانطور که رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و نمایندگان سربازان رهبری هستند، ما هم در کنار هم ید واحده باشیم و بدانیم استقلال آزادی و امنیت کشورمان مرهون خون شهیدان است.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار