فرمانده سپاه کلاله خبر داد: اجرای بیش از 150 برنامه در دهه فجر

1403-07-27 04:07:22
0
81

فرمانده سپاه شهرستان کلاله از اجرای بیش از 150 برنامه د ردهه فجر در این شهرستان خبر داد.

 

 

یعقوب مصطفی لو  در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه هدف از برگزاری این برنامه ها آشنایی نسل جدید با دستاورد های انقلاب اسلامی است، گفت: در ایام دهه فجر بیش از 150 برنامه در سطوح مختلف پایگاهی، حوزه ای و ناحیه ای در شهرستان کلاله اجرا می شود.

وی افزود: تلاش می شود سطح برنامه های اجرایی نسبت به سال های گذشته با کیفیت تر باشد و در این زمینه تدابیر مناسبی اندیشیده شده است.

فرمانده سپاه کلاله تاکید کرد: در اولین روز از ایام دهه فجر همزمان با ورود امام (ره) به کشور ایران، از فرودگاه کلاله تا گلزار شهدای این شهرستان رژه خودرویی و موتوری خواهیم داشت.

مصطفی لو افتتاح دو پروژه در سطح پایگاهی و حوزه ای را در سپاه شهرستان کلاله از مهمترین پروژه های سپاه در این ایام دانست و گفت: در این ایام افتتاح پایگاه و همچنین حوزه تجمیعی از جمله برنامه های مهم ما می باشد.

وی یادآور شد: در سال های گذشته رسم بود که برای دیدار با نماینده ولی فقیه در دفتر امام جمعه این دیدار انجام می گرفت؛ اما امسال در نظر داریم با اقامه نماز ظهر با امامت امام جمعه با وی دیدار دیدار داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله برگزاری یادواره های شهدا، مسابقات ورزشی، پیاده روی خانوادگی، نشست های بصیرتی، غباروبی گلزار شهدا و مراسمات خاص اقوام مختلف در این شهرستان را از جمله برنامه های دیگر در این ایام برشمرد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار