شکل هندسی برخی از خیابان های کلاله تغییر خواهد کرد + تصاویر

1403-07-27 04:07:20
0
102

رئیس پلیس راهور شهرستان کلاله از تغییر شکل هندسی برخی از خیابان های شهرستان کلاله خبر داد.

 

مجید حق شناس در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه شکل هندسی خیابان ها در کاهش و افزایش شمار تصادفات می تواند تاثیر زیادی داشته باشد، گفت: در شهرستان کلاله برخی از تقاطع ها به دلیل داشتن شکل هندسی نامناسب باعث بروز برخی مشکلات ترافیکی می شود.

وی افزود: در راستای کاهش مشکلات ترافیکی در این شهرستان با شهرداری کلاله جهت ایجاد برخی تغییرات در شکل هندسی تقاطع های حادثه خیز رایزنی هایی انجام گرفته و طرح های اولیه نیز ارائه شده است.

رئیس پلیس راهور کلاله یادآور شد: از جمله تقاطع های حادثه خیز کلاله تقاطع سمیه و آزادی بود که به علت تقسیم شدن این تقاطع به چندین خیابان، باعث بروز مشکلات ترافیکی عدیده ای می شد که با تصمیماتی که توسط شورای ترافیک اتخاذ شد، برای کنترل روند ترافیکی از بلواری کم عرض استفاده کردیم.

حق شناس از جمله تقاطع های حادثه خیز دیگر این شهر را تقاطع خیابان شهید جامی و فرهنگ دانست، و گفت: در خصوص تغییر شکل هندسی و ایمن سازی این تقاطع نیز تدابیری اندیشیده شد و طرح های اولیه جهت اجرایی شدن به شهرداری ارائه گردید.

وی در ادامه سخنان خود اشاره ای به تقاطع امام خمینی(ره)شمالی با خیابان منتهی به کمیته امداد و بهزیستی داشت و اظهار کرد: این تقاطع نیز از نظر هندسی دارای مشکلاتی است که برای حل مشکل ترافیکی این تقاطع نیز تدابیری ویژه در نظر خواهیم گرفت.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار