دشمن درصدد خلق 11 سپتامبر دیگری در فرانسه بود

1403-07-27 04:07:28
0
81

امام جمعه کلاله گفت: دشمن در صدد ایجاد 11 سپتامبری دیگر در فرانسه است.

 

حجت الاسلام رضا کشیری در همایش لبیک یا رسول الله که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه پشت پرده این اقدامات داعش، خود غربی ها قرار دارند، گفت: غرب درصدد این بود که 11 سبتامبر دیگری در فرانسه خلق کند.

وی افزود: تشکیل گروهک هایی همچون داعش برای لطمه زدن به اسلام و با هدف اسلام هراسی در جهان است و در حال حاضر این مشکلات دامن گیر خود غربی ها شده است.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: جایگاه پیامبر اکرم(ص) در دین های دیگر نیز برای پیامبران آن دین ها به اثبات رسیده است و این اقدامات ناآگاهانه دشمن تنها برای مخدوش کردن چهره اسلام است.

امام جمعه شهر فراغی کلاله نیز در سخنانی این اقدام خصمانه غرب را نسبت به پیامبر مهربانی محکوم کرد و تاکید کرد: این اقدامات خللی در ترویج اسلام در جهان ایجاد نخواهد کرد.

آخوند آدینه با بیان اینکه هدف دشمن خاموش کردن نور الهی در بین مسلمانان و حتی جهان است، گفت: دشمن بداند نور الهی خاموش شدنی نیست و این اقدامات آنها باعث نفوذ هر جه بیشتر نور الهی و محبت پیامبر اکرم(ص) در دل مسلمانان و جهانیان خواهد شد.

وی نیز همچون امام جمعه کلاله پشت پرده های تشکیل گروهک هایی همچون داعش را ایجاد موجی از اسلام هراسی در جهان دانست و افزود: به لطف خداوند مسلمانان آگاه و هوشیار هستند و پشت پرده چنین اقداماتی را بهتر از خود غربی ها می دانند  و در اتحاد خود  استوار تر خواهند بود.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار