بیانیه سپاه پاسداران کلاله در پاسخ به توهین به پیامبر اکرم(ص)

1403-07-27 04:07:30
0
79

سپاه پاسداران شهرستان کلاله با ارسال بیانیه ای اقدام نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد.

 

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

والّذینَ یُوذُونَ رسولَ للّهِ لَهُم عذابٌ الیم   (سوره توبه آیه 61)

کسانی که پیامبر (ص) را اذیت می کنند عذاب دردناک الهی بر ایشان مهیاست. جنگ میان حق و باطل و ایمان و کفر همیشگی بوده و مژده ی الهی بر غلبه ی ایمان بر کفر و نفاق است و عاقبت از آن صالحان می باشد.             

از آن جایی که شیطان و شیطان صفتان قسم خورده اند که در مقابل خدا و حزب الله صف آرایی کنند که این صف آرایی به مثابه ی یک نبرد دائمی می باشد لذا حزب الله و انصارخدا با توکل به قادر متعال پیروز نهایی خواهد بود.

ولی اذناب شیطان هَراز گاهی عرض خود می برند و زحمت ما می دارند.در دین خدا یک اصل ثابت و تغییرناپذیر است و آن این است که ((نه کفر و نه شرک هیچگاه مانع اراده ی الهی نیست و قطعا آینده از آن اسلام است چون خداوند فرموده :  لِیُظهِرَهُ عَلَی الدّین کُلّهِ))

و یا به قول شاعر:

  چراغی را که ایزد بر فروزد                                  هرآن کس پف کند ریشش بسوزد

 یا

کی شود خورشید از پف منطمس                        کی شود دریا ز پوز سگ نجس

 مه فشاند نور و سگ عوعوکند                             هر کسی با طینت خود میطند

 

در طول تاریخ هم زیاد دیده ایم که هرگاه دشمن قصد تخریب و بی فروغ نمودن دین الهی و آل الله را داشته نتیجه اش به ضرر خودش شده و بیشتر به بی آبروئی آن ها منجر شده است.

نمونه بارز آن یزید و یزیدیان با شهادت امام حسین(ع) پنداشتند که این چراغ دیگر خاموش شد و هرگز فروزان نخواهد شد ولی دیدیم که چه شد یزید کجاست و امام حسین(ع)کجا!؟؟

حتی چندین بار قبر امام حسین(ع) و ائمه ی اطهار را تخریب کردند و شخم زدند و با خاک یکسان کردند ولی دیدیم که عاقبت چه شد! به عنوان نمونه اربعین امثال (1393)

دشمن اگر عاقل باشد باید بفهمد که تاریکی را یارای مقابله و رقابت با نور و روشنایی نخواهد بود.

صاحبان قلم و نشریه و کمپانی های خبری و رسانه ای و قول های سینمایی و هر کسی که هراز گاهی دست به چنین حماقتی می زنند بدانند و آگاه باشند که تمام هستی مدیون محمّد(ص) و آل محمد(ص) است و آن ها نور خدایند و هرگز با این تبلیغات موهن ساز و کار عنکبوتی از بین نخواهند رفت.

ما امت اسلام و پیروان دین محمد(ص) با وحدت و همبستگی هیچگاه مقهور دشمن نخواهیم شد و عزم مان را جزم خواهیم نمود که با ایثار جان و مال خود این دین را جهانی کنیم.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار