هزینه کلاس های کنکور و فوق برنامه در کلاله مشخص شد

1403-07-27 04:07:26
0
84

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله از تعیین میزان دریافت کلاس های کنکور و تقویتی در شورای آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

 

اسماعیل تقی زاده در گفتگویی با بیان اینکه شرکت دانش آموزان در کلاس های کنکوری و تقویتی اختیاری است و با توجه به صلاخ دید اولیای، دانش آموزان در این کلاس ها شرکت می کنند، گفت: برای یکسان سازی هزینه تشکیل این کلاس ها، در شورای آموزش و پرورش این شهرستان هزینه نهایی شرکت در این کلاس ها برای هر دانش آموز مشخص شد.

وی افزود: با توجه به اینکه تراکم دانش آموزی در کلاس های تقویتی و فوق برنامه امر مهمی در یادگیری دانش آموزان است، تعداد دانش آموزان در چنین کلاس هایی نباید بیش از 20 نفر باشد و همچنین هزینه هر دانش آموز برای شرکت در کلاس های حداکثر 5 جلسه ای، 30 هزار تومان در نظر گرفته شد.

مدیر آموزش و پرورش کلاله اشاره ای به کلاس های کنکوری داشت و اظهار کرد: تراکم دانش آموزی در کلاس های کنکوری نیز 20 نفر در نظر گرفته شد و هر داوطلب شرکت در این کلاس ها در طول ترم برای هر درسی 50 هزار تومان پرداخت کند.

وی تاکید کرد: نرخ گذاری برای کلاس های فوق به منزله تشویق دانش آموزان به شرکت در این کلاس ها نیست و همانطور که می دانید با توجه به کمبود فضای آموزشی، تراکم دانش آموزی در کلاس ها زیاد است و معلمان نمی توانند برای تک تک دانش آموزان دروس را تفهیم کنند و در این میان دانش آموزانی هستند که برای تفهیم بهتر درس نیازمند وقت بیشتر و شرکت در چنین کلاس هایی هستند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار