توهین به پیامبر اسلام نشان از ناتوانی و سردرگمی غرب در قبال اسلام است

1403-07-27 06:07:17
0
76

امام جمعه شهر فراغی شهرستان کلاله توهین به پیامبر اسلام را نشانه ناتوانی غرب در مقابل کسترش اسلام در جهان دانست.

 

آخوند آدینه در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه چنین اقداماتی نمی تواند مانع گسترش اسلام در جهان شود، گفت: توهین به پیامبر اسلام و مسلمانان نشانگر عجز و ناتوانی غرب در قبال کسترش اسلام در کشورهای جهان است.

وی افزود: این بیداری اسلامی که در کشورهای اسلامی و حتی سایر نقاط جهان پدید آمده است، از برکت نهادینه شدن سیره و روش پیامبر اسلام در بین جهانیان است و هیچ عاملی نمی تواند مانع نفوذ اسلام در بین جهانیان شود.

امام جمعه شهر فراغی با تاکید به بی راهه رفتن غرب در قابل اسلام، اظهار کرد: پشت پرده چنین اقداماتی صهیونیست کودک کش و همدستان آنها است و آنها سعی دارند تا با انجام چنین اقداماتی چهره اسلام را در نزد جهانیان مخدوش کنند و تشکیل گروهک هایی همچون داعش نیز در همین راستا است.

آخوند آدینه گفت: این اقدام بی شرمانه نشریه شارلی ابدو نوعی انتقام از داعش بود، اما خود غربی ها می دانند داعش فقط با نام اسلام دست به چنین اقدامات وحشیانه ای می زند و همه می دانند در پشت پرده داعش و اقدامات آن، سیاستمداران غربی و اسرائیلی هستند و چنین اقداماتی از جانب مسلمانان و اسلام نیستند.

وی در پایان گفت: اهل سنت این اقدام بی شرمانه غرب را محکوم می کند و خواستار رسیدگی به این موضوع از سوی سازمان های بین اللملی است.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار