شکست دوباره تیم جواهری گنبد

1403-06-18 01:06:26
0
107

تیم والیبال گنبدکاووس برابر تیم لیگ برتری متین وارمین با نتیجه  سه بر صفر شکست خورد و با هفت باخت همچنان در قعر جدول لیگ برتر باشگاههای والیبال کشور قرار دارد.


به گزارش کلاله خبر ، تیم والیبال بازرگانی  جواهری گنبدکاووس شامگاه یکشنبه در سالن المپیک گنبد  در قالب دور رفت لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور جام سردار شهید حسن طهرانی مقدم باز هم طعم شکست را تجربه کرد و با یک امتیاز و هفت باخت در رده دوازدهم جدول لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور قرار گرفت .

در این بازی تیم جواهری گنبد در سه ست پیاپی که به ترتیب در ست اول با نتیجه 23 بر 25 ، ست دوم 23 بر 28 و ست سوم 21 بر 25 بازی را در زمین خود و در حضور حدود چهارصد تماشاگر به حریف خود واگذار کرد .

استان گلستان در زمینه های گوناگون ورزشی یکی از استان های بسیار فعال و پرورش دهنده قهرمان های مختلف رشته های ورزشی است . والیبال گنبد کاووس نیز به عنوان قطب اصلی والیبال کشور و پرورش دهنده قهرمان های ملی نقش موثری در کیفیت ورزش والیبال کشور دارد .

اینکه یک تیم باشگاهی که از مهد والیبال کشور در لیگ برتر شرکت میکند نباید به این شکل در زمین خود با این همه طرفدار و مشوق به این راحتی شکست بخورد و میدان را به تیم های دیگر بدهد . در اینجا نیاز است که مسئولین ورزش استان دلسوزانه و با جدیت  در جهت یافتن علل این شکست ها و برون رفت  از این بحران چه در این تیم و چه در تیمهای مختلف ورزشی استان که پتانسیل و زمینه های بسیار خوبی برای فتح قله های ترقی و پیشرفت را دارند چاره ای بیاندیشند و نگذارند به این راحتی ورزش استان دچار مشکل و معضلات حادتری شود .


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار