6 فرماندار شهرستان کلاله به دور یک میز نشستند

1403-07-27 06:07:15
0
102

5 فرماندار سابق کلاله به فرمانداری کلاله دعوت شدند.

به گزارش کلاله خبر، فرمانداری کلاله شاهد حضور کسانی بود که طی سال های پیش، پشت صندلی مسئولیت اجرایی شهرستان نشسته بودند.

نصرت برزگر فرماندار کنونی شهرستان کلاله در این جلسه گفت: هدف اصلی از تشکیل این جلسه تکریم از کسانی بود که روزی فرماندار این شهرستان بوده اند و در خدمت به مردم منطقه تلاش کرده اند.

وی افزود: در کنار این تکریم، قصد داشتیم از فرصت استفاده کنیم و از نگاه و تجربیات فرمانداران قبلی استفاده و نقطه هدف توسعه ای این عزیزان در شهرستان را بدانیم.

سیدی مهدی موسوی خورشیدی یکی از فرمانداران سابق کلاله در سخنانی امنیت، وفاق اجتماعی و عدالت را از محورهای کاری یک فرمانار دانست و گفت: باید برای جذب اعتبارات ، تعامل با مدیران داشت و در خدمت به مردم عدالت مد نظر باشد.

نورالله نورالهی یکی دیگر از فرمانداران کلاله هم گفت: شهرستان کلاله بستر مناسب برای فعالیت است و باید کار سخت خدمت به مردم را با تلاش های شیرین دید و پله های ترقی و پیشرفت را طی کرد.

وی افزود: بهره مندی از مدیران بومی در مدیریت های ادارات و نهادها در برنامه کاری قرار گیرد.

مجتبی رجنی هم به عنوان یکی از فرمانداران سابق کلاله نیز اظهار داشت: مدیران باید گره گشای مشکلات مردم باشند و در بحث اشتعال و ازدواج آسان با مشارکت مردم تلاش بیشتر شود.

محمد تقی قزلسفلی فرماندار دوره قبل فرمانداری کلاله نیز گفت: مدیران باید از افراط و تفریط دوری کنند و باید بدانند افراد با سلایق و اندیشه های متفاوت، متعلق به این نظام و کشور هستند.

وی در پایان سخنان خود به موضوع صنعت گردشگری در این شهرستان پرداخت و گفت: این شهرستان دارای جاذبه های گردشگری زیادی است و باید به این موضوع توجه بیشتری شود.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار