عبدالرضا چراغعلی :

نسبت به بند بند اتهامات پاسخگو هستم / در زمینه جذب نیرو در شهرداری هیچ توصیه ای را نپذیرفتیم

1403-08-01 09:08:35
0
68

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری به استخدامی شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: 3 هزار و 200 نفر برای 22 پست استخدامی در شهرداری گرگان نام‎نویسی کردند و با توجه به این حجم زیاد نسبت به ما اتهاماتی وجود داشت که ما نسبت به بند بند آن پاسخگو هستیم.

 

به گزارش کلاله خبر، عبدالرضا چراغعلی با بیان اینکه در سال 1393 برخی از شهرداری‌ها رشد 400 درصدی داشتند، بیان داشت: وضعیت شهرداری‎ها به جز چند مورد خوب است و ما امیدواریم در آغاز سال 1394 اعلام کنیم.

مدیر کل دفتر شهری استانداری گلستان گفت: قبل از این نشست، نشست‎هایی با شوراها و شهرداران گذاشته شد و در راستای چشم‎انداز سال 1394، مصوبات شوراها، فعالیت‎های حوزه استانداری و آزمون استخدامی برای چهار شهر که موضوع بسیار سخت بود، همفکری شد.

چراغعلی با بیان اینکه امید است سال کاری و سال پررونقی را در سال 1394 داشته باشیم، ابراز داشت: به دلیل آن که برخی از شهرداران تجربیات لازم را نداشته‎اند امسال سال برنامه‎ریزی شهرداری‎ها بود و سال 1394 سال خدمت رسانی به مردم استان است و به همین منظور این نشست را در نظر گرفته‌ایم.

وی به استخدامی شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: 3 هزار و 200 نفر برای 22 پست استخدامی در شهرداری گرگان نام‎نویسی کردند و با توجه به این حجم زیاد نسبت به ما اتهاماتی وجود داشت که ما نسبت به بند بند آن پاسخگو هستیم.

مدیر کل دفتر شهری استانداری گلستان با بیان اینکه برای جذب نیرو در شهرداری‎ها هیچ توصیه‎ای را نپذیرفتیم، یادآور شد: امید است با توجه به این استخدامی‎ها اتفاق خوبی در این چهار شهرداری بیفتد و نیاز است نسبت به احترام به 3 هزار خانواده ثبت نام کرده یک  اطلاع‎رسانی خوبی اقدام شود.

چراغعلی با بیان اینکه هرگونه واگذاری انشعابات به ساختمان‎های بدون مجوز غیر قانونی است، بیان داشت: دستگاه قضایی و حوزه استانداری برای جلوگیری از ساخت و ساز‎های غیرقانونی بسیج شده و نیاز است شهرداران نیز به این نکته توجه داشته باشند./گلستان ما

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار