فرماندار کلاله:

رمز موفقیت ما در کنار هم ایستادن است

1403-07-02 05:07:15
0
44

فرماندار کلاله گفت: وحدت ما در شهرستان کلاله با برادران اهل سنت زبانزد است و تنها راه و رمز موفقیت ما در کنار هم ایستادن است.


به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر در جلسه ستاد برنامه ریزی امور بانوان دهه فجر شهرستان کلاله ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های منسجم امور بانوان،گفت: حوزه کلاله حوزه قومیت های ویژه است که برادران و خواهران شیعه و سنی در این شهرستان مانند دانه های تسبیح هستند و باید با ایجاد اتحاد و وحدت کلمه در کنار هم باشند.

وی افزود: انشالله گفتار و کردار ما مانند دانه های تسبیح استوار باشد.

برزگر در زمینه ایجاد وحدت گفت: باید در ایجاد وحدت ابتدا از خودمان شروع کنیم و دلمان را از تفرقه پاک کنیم و سپس در گسترش ادبیات وحدت بکوشیم.

وی در ادامه اضافه کرد: وحدت ما در شهرستان کلاله با برادران اهل سنت زبانزد بوده و هست و تنها را و رمز موفقیت ما در کنار هم ایستادن است که اگر برخلاف آن عمل کنیم موفق نخواهیم بود

برزگر اشاره ای به همایش بزرگ پیامبر رحمت داشت و گفت: اجرای این چنین برنامه ها و گردهم آوردن نیروهای تاثیرگذار کار ساده ای نبود و سفر آیت الله نورمفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان  ثمرات پر خیر و برکتی را قطعا برای شهرستان دارد که در ماه های آتی به عینه خواهیم دید.

فرماندار کلاله اشاره ای هم به مناسبت ها داشت و اظهار کرد: ما باید از این فرصت هایی که نظام در اختیار ما قرار داده بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

وی خطاب به بانوان حاضر گفت: ما در دهه فجر برنامه های جالبی را پیش بینی کرده ایم و از شما نیز انتظار داریم تا در حوزه بانوان یک برنامه متمرکزی را برنامه ریزی کنید.

برزگر تاکید کرد: بانوان بعنوان بدنه اصلی خانواده هستند و با ارائه آموزش های لازم برای اقشار مختلف بویژه روستاییان می توان نوید روزهای بهتری را داد و از آسیب های اجتماعی کاست.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار