پیشکسوت سپاه پاسداران کلاله:

وحدت عامل عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران است

1403-07-02 05:07:29
0
39

آیین گرامیداشت هفته وحدت روز چهارشنبه با مردم شیعه و سنی، در مسجد جامع اهل سنت کلاله برگزار شد.

 

به گزارش کلاله خبر، در این آیین به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص)، امام جعفرصادق و هفته وحدت، برگزار شد، چند تن از قاریان شیعه و سنی تلاوتی از آیات قران مجید را قرائت کردند.

پیشکسوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کلاله نیز در این جشن به توطئه های استکبارجهانی در جهت ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) بادرایت و هوشیاری خود با بنیان گذاشتن هفته وحدت، مانع از اجرای توطئه های مختلف ایادی استکبار در جهت ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان شد.

سرهنگ پاسدار عبدالرضا طاهری افزود: در طول تاریخ اسلام ، دشمنان تلاش زیادی را برای ایجاد اختلاف به مسلمانان انجام داده اند و حتی در کشورهای اسلامی برای جلوگیری از گسترش دین اسلام سعی کردند این دین را خشن جلو دهند.

وی همچنین گفت: استکبار جهانی درحال حاضر با پولهای نفتی وحمایت های برخی کشورهای اسلامی منطقه به جان مسلمانان افتاده اند و با تشکیل گروه های مختلف تکفیری بنام اسلام به کشتار مسلمانان اقدام می کنند.

سرهنگ طاهری، وحدت را عامل عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های بین المللی دانست و بر اتحاد و همدلی و ولایت پذیری مردم تاکید کرد.

مولوی عبدالقدوس رودینی از روحانیون کلاله نیز طی سخنانی براتحاد وانسجام مسلمانان شیعه وسنی منطقه در برابر توطئه های دشمن تاکید کرد.

در این آیین که امام جمعه اهل سنت کلاله و برخی از مسوولان نیز حضور داشتند از چند قاری قران و فعالان پایگاه مقاومت بسیج نبوت مسجدجامع اهل سنت کلاله تجلیل کردند.

از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار