قدردانی فرماندار کلاله از عوامل برگزاری جشن بزرگ وحدت در کلاله

1403-07-27 06:07:15
0
71

فرماندار کلاله از عوامل اجرایی برگزاری جشن بزرگ وحدت در شهرستان کلاله قدردانی کرد.

 

نصرت برزگر در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه آماده سازی تدارکات چنین جشنی از چند هفته گذشته در این شهرستان آغاز شده بود، از زحمات و تلاش های عوامل اجرایی این جشن تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه کلاله در راس این برنامه برای برگزاری این جشن تلاش های بی دریغی انجام دادند و از زحمات وی کمال تشکر را داریم.

فرماندار کلالهاظهار داشت: در کنار فرمانداری کلاله و امام جمعه این شهرستان، ائمه جمعه اهل سنت شهرکلاله و شهرفراغی نیز در آماده سازی تدارکات لازم برای برگزاری یک برنامه درخور شان مردم کلاله مساعدت داشتند و جای دارد از زحمات آنها نیز تشکر و قدردانی داشته باشیم.

برزگر تایکد کرد: از ابتدای شروع به کار در سمت فرمانداری کلاله شاهد مساعدت و همیاری شورای شهر و شهردار کلاله در زمینه های مختلف با ما بودیم هر چند زبانا از زحمات آنها تشکر کرده ایم اما اینجا نیز، جای دارد از زحمات و پشتیبانی این عزیزان کمال تشکل و سپاس را داشته باشیم.

فرماندار کلاله گفت: جای سپاس دارد که آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبد، دعوت ما را پذیرفتند و در جشن خود حضور یافتند.

وی درپایان قدردانی ویژه ای از مشاورجوان فرمانداری، مشاور اموربانوان فرمانداری، اصناف، جمعیت هلال احمر، سپاه پاسداران، آموزش و پرورش، اداره تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی، شهرداری شهر فراغی و دهیاران جهت همکاری درخور و شایسته خود در برگزاری این جشن، داشت.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار