رمضانی خبرداد:

قلیان سراهای زیرزمینی پلمب می شود / آغاز طرح ضربتی برخورد با مراکز عرضه قلیان در گلستان

1403-08-01 11:08:49
0
12

معاون معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در حاشیه طرح ضربتی برخورد با قلیان سراها بار دیگر تاکید کرد: عرضه قلیان در اماکن عمومی جرم است و هیچ مجوزی در این خصوص وجود ندارد.

 

به گزارش کلاله خبر، امیر رضا رمضانی معاون معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: این طرح ضربتی به صورت نامنظم و به منظور بالا بردن هزینه های ارتکاب جرم تا زمان ریشه کنی این معضل ، ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ مکانی برای عرضه قلیان مجوز صادر نمی شود اظهارکرد:مجوزهای سابق که در این بخش صادر شده بود به موجب رای دیوان عدالت اداری باطل شده است.

 

رمضانی با اشاره به مصوبه هیات وزیران در خصوص افزایش حداقل و حداکثر جزای نقدی در قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات گفت: به موجب این قانون عرضه قلیان در اماکن عمومی مستوجب جزای نقدی تا 130 میلیون ریال است.  

 

وی گفت: مراجعه کنندگان به این قبیل اماکن نیز توجه داشته باشند ،حتی استعمال دخانیات در اماکن عمومی نیز جرم است.

 

معاون معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به رشد قارچ گونه قلیان سراهای زیرزمینی در داخل شهر که پس از برخوردهای اولیه با کافه های عرضه کننده صورت گرفت ، افزود: همه این قلیان سراهای زیرزمین شناسایی شده اند و به زودی در قالب طرح های ضربتی با آن ها برخورد خواهد شد.

 

به گفته ی وی ،در نخستین مرحله از اجرای این طرح ضربتی  6 قلیان سرا در مناطق پاسرو ، چهارراه شهدا و روستای زنگیان پلمب و همه ی قلیان های موجود در آن ها ضبط و برای امحا به مرکز بهداشت گرگان تحویل شد.

 

وی افزود: همچنین در این طرح 3 نفر از مالکان و گردانندگان این اماکن دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 

طرح ضربتی برخورد با مراکز عرضه قلیان سطح شهر گرگان ، با محوریت معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب گرگان و با حضور معاون دادستان گرگان و تیم های عملیاتی از اداره نظارت بر اماکن عمومی ، یگان امداد ، فرماندهی انتظامی و مرکز بهداشت گرگان اجرا شد./گلستان ما

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار