آیت الله نور مفیدی:

وحدت مردم گلستان ستودنی است / توطئه های دشمن در این استان کارساز نبود

1403-07-27 06:07:14
0
75

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: وحدت موجود در بین مردم استان گلستان بخصوص وحدت بین شیعه و سنی ستودنی و زبان زد عام و خاص است.

 

به گزارش کلاله خبر، آیت الله نور مفیدی در جشن بزرگ وحدت در شهرستان کلاله گفت: وحدت میان شیعه و سنی استان گلستان زبان زد عام و خاص است و دشمن تاکنون نتوانسته است به این وحدت خدشه ای وارد کند.

وی افزود: کلمه وحدت و اصطلاح آن زاییده ذهن آدمی نیست بلکه این کلمه و محتوای آن ریشه در قرآن و کلالم خداوند دارد.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: دشمن درصدد این است تا با ایجاد تفرقه بین مسلمانان اسلام را نابود کند و نمونه های بارز آن ایجاد شبکه های ماهواره ای با محتوای ضد شیعی و ضد سنی است که این افراد با اقدامات خود تیشه به ریشه اسلام می زنند.

آیت الله نور مفیدی تشکیل گروهک های مانند داعش را نیز یکی از توطئه های دشمنان اسلام دانست و افزود: این گروهک ها با نام اسلام دست به اقداماتی فجیع می زنند و این امر باعث تنفر جهانیان نسبت به اسلام می شود.

وی در ادامه سخنان خود به برخی از تفاوت های بین مذاهب پرداخت و گفت: این اختلافات از اول بوده است و نمی توان تغییری در آن ایجاد کرد ولی با داشتن این تفاوت ها، باز هم ما مسلمان هستیم و یک خدا، یک پیامبر و یک دین داریم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: عمل صالح انسان را به بهشت می برد و حفظ وحدت نیز از جمله اعمال صالح است که در نزد خداوند و ائمه از ارزش بالایی برخوردار است.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار