گمانه زني‌ها از آغاز حمله زمينی ارتش اسرائیل

1403-08-01 01:08:35
0
9

با وجود محکوميت‌هاي بين‌المللي، حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه همچنان ادامه دارد و هواپيماهاي اين رژيم بامداد ديروزمناطق مختلفي در غزه را هدف راکت‌هاي خود قرار دادند

 

به گزارش کلاله خبر٬هواپيماهاي رژيم صهيونيستي صبح ديروز نيز مناطق مختلفي را در غزه هدف حملات خود قرار دادند و چندين منطقه از جمله دفتر نخست‌وزيري، منزل يکي از فعالان حماس، ساختمان مرکز پليس غزه و چند منطقه مسکوني ديگر در نوار غزه را گلوله باران کردند.

جنگنده‌ها و هواپيماهاي بدون سرنشين رژيم صهيونيستي همچنان به گشت‌زني بر آسمان غزه مشغولند و حملات آنها در صبح ديروز دست‌کم 30 زخمي برجاي گذاشته که حال برخي از آنها وخيم است.تاکنون آمار شهداي فلسطيني به 34 تن رسيده و بيش از 350 تن نيز در اين حملات زخمي شدند که 62 تن از آنها کودک و 42 تن نيز زن هستند.

بيش از هفت کودک نيز در حملات رژيم صهيونيستي شهيد شدند؛ بيشتر شهداي فلسطيني مستقيما هدف راکت‌هاي هواپيماهاي رژيم صهيونيستي قرار گرفتند.

گروه‌هاي مقاومت فلسطيني به حملات موشکي خود به سرزمين‌هاي اشغالي ادامه دادند و تاکنون ده‌ها موشک به سوي سرزمين‌هاي اشغالي شليک کردند.

گردان‌هاي مقاومت صبح امروز چندين موشک به مناطق جنوبي سرزمين‌هاي اشغالي از جمله شهرک اشکول و نقب غربي شليک کردند که هنوز اطلاعاتي از محل اصابت اين موشک‌ها مخابره نشده است.

پيشتر نيز گروه‌هاي مقاومت در اقدامي منحصر به فرد قدس غربي را هدف موشک‌هاي خود قرار دادند و يک فروند موشک به سمت پارلمان رژيم صهيونيستي شليک کردند.در همين حال، بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در نشستي با وزرا، مقامات نظامي و امنيتي اين رژيم با فراخوان 75 هزار نظامي ذخيره اين رژيم موافقت کرد که نگراني‌هاي زيادي را مبني بر اينکه احتمالا رژيم صهيونيستي براي حمله زميني خود را آماده مي‌کند، ايجاد کند.کارشناسان نظامي عقيده دارند از آنجايي که يک سوم نيروهاي ذخيره‌ فراخوانده شده کارشناسان جنگ زميني و جنگ شهري هستند احتمالا رژيم صهيونيستي قصد دارد يورش زميني به غزه را آغاز کند.اقدام ديگري که احتمال حمله زميني رژيم صهيونيستي به غزه را افزايش داده استقرار تانک‌ها‌، نفربرها و توپخانه رژيم صهيونيستي در مناطق مرزي نوار غزه است و اينکه سه منطقه اصلي که محل عبور و مرور غيرنظاميان در مرزهاي نوار غزه است به طورکامل بسته شده و کسي حق عبور از اين مناطق را ندارد.

روزنامه تايمز لندن نيز به نقل از يکي از فرماندهان رژيم صهيونيستي در جنوب سرزمين‌هاي اشغالي نوشت: ارتش اسرائيل به احتمال زياد طي روزهاي آتي حمله زميني خود به غزه را آغاز مي‌کند.

دني آيالون، معاون وزير خارجه رژيم صهيونيستي نيز در گفتگو با شبکه خبري سي.ان.ان گفت: چنانچه حملات موشکي نيروهاي مقاومت متوقف نشود طي روزهاي آتي عمليات زميني در غزه انجام مي‌دهيم./ايسنا به نقل از پايگاه اينترنتي شبکه خبري الجزيره

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار