فرماندار کلاله:

در هفته وحدت باید چهره واقعی اسلام را نمایان کنیم

1403-07-27 08:07:48
0
77

فرماندار کلاله گفت: گروه های تکفیری موجی از اسلام هراسی را در جهان ایجاد کرده اند و هفته وحدت بهترین فرصت برای نمایان کردن چهره واقعی اسلام است.

 

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی گفت : امروز در جوامع اسلامی حرکتهایی شکل گرفته که به نوعی اسلام هراسی است و ما باید از این فرصت بخوبی استفاده کنیم و با روشنگری ها نشان دهیم دین اسلام دین رافت و مهربانی است 

وی افزود : در مراسم متمرکزی که در شهرستان برگزار خواهد شد شرایط امروز و مباحث تکفیری ها و حرکتهای افراطی داعش را باید برای مردم تشریح کرد و بصیرت افزایی داشت . 

فرماندار کلاله تاکید کرد : همه باید تلاش کنیم زیر لوای پرچم مقام مقام عظمای ولایت گام برداریم و با بهره گیری از فرصتها بصیرت افزایی را مدنظر قرار دهیم .

حجت الاسلام رضا دیلمی رئیس تبلیغات اسلامی هم در سخنانی گفت : مردم ما به جهت اشرافیت بر شرایط روز و زمان شناسی، گاهی به نخبگان سیاسی نیز درس می دهند.

دیلمی رئیس تبلیغات اسلامی گفت : هفته وحدت فرصتی است که باید در بهره گیری از مشترکات همت کنیم و با توجه به تقوای الهی، مسیر آگاهی بخشی را تقویت کنیم .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار