فرمانده سپاه کلاله:

فتنه گران با مظلوم نمایی احساسات مردم را به بازی گرفتند

1403-06-29 01:06:05
0
118

فرمانده سپاه کلاله گفت: عده ای از خواص در انتخابات 88 از احساسات مردم سوء استفاده کردند و باعث ایجاد شبهه در اذهان مردم شدند.

 

سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر گفت: عده ای از خواص با به بازی گرفتن احساسات برخی از مردم، در اذهان نسبت به انتخابات سال 88 ایجاد شبهه کردند و با کشیدن پرده تزویر و نفاق بر چهره خود، مظلوم نمایی کردند و حقایق را وارونه جلوه دادند.

وی افزود: فتنه گران بر مقدسات و قوانین جمهوری سالامی ایران تاختند و کار را تا جایی رساندند که حتی حاضر نشدند خط خود را با هتاکان به ماه رمضان، نماز جمعه و مراسمات ماه محرم جدا کنند.

مصطفی لو تاکید کرد: مهمترین اقدام آنها برای رسیدن به مقاصد خود حمایت از ارازل و اوباش بود و این خواص غافل از این بودند که به مصداق آیه شریفه ﴿۵۴﴾ سوره آل عمران ((وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِين)) اگر کسی با خدا مکر و خدعه کند، خداوند خود بهترین تدبیر کنندگان است.

فرمانده سپاه کلاله یادآور شد: بی فروغ کردن مراسمات ائمه اطهار یکی از اهداف دشمنان قسم خورده اسلام است و بزرگ ترین اشتباه راهبردی فتنه گران پیروی از راه دشمنان اسلام در این راستا بود که به لطف خداوند متعال و بصیرت مردم این امر باعث نابودی خود فتنه گران شد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار