امام جمعه کلاله:

جایگاه عروسک های فتنه گر زباله دان تاریخ است/ فتنه گران باید در حصر بپوسند

1403-06-18 04:06:29
0
98

امام جمعه کلاله گفت: به لطف خداوند و رهبری مقام عظمی ولایت، حماسه 9 دی 88 عروسک های فتنه گر را به زباله دان تاریخ انداخت.

 

حجت الاسلام رضا کشیری در گفتگو با حبرنگار کلاله خبر اظهار داشت: به لطف خداوند متعال و رهبری مقام عظمی ولایت و همچنین حضور به موقع مردم بصیر ایران، حماسه 9 دی سال 88، فتنه گران را به زباله دان تاریخ انداخت.

وی با بهره گیری از آیات کلالم الله مجید افزود: ایجاد فتنه و منحرف کردن مردم از دین خداوند از قتل هم بالاتر است چرا که در قتل جان را می گیرند اما در فتنه و انحراف دین را از مردم می گیرند.

امام جمعه کلاله با تاکید بر اینکه فتنه برای جامعه اسلامی مضر است، گفت: یکی از راهکارهای دشمنان برای مقابله با اسلام و مسلمین ایجاد فتنه و نفاق در بین مسلیمن بوده و است.

وی با اشاره به یکی از سخنان پیامبر اکرم(ٌص) افزود: کسانی که میان مسلمانان تفرقه و تشتت ایجاد کنند، خائن هستند و خصوصیات یک خائن را نافرمانی از دستورات خداوند، آزار و اذیت همسایه، کینه ورزی بستگان و نزدیکی و دوستی با افراد شرور و طغیانگر برشمرد.

کشیری یادآور شد: در فتته 88 کسانی سردمدار فتنه شدند که با استفاده از نام سیاده و امام، با آبروی نظام اسلامی بازی و از سران فتنه آمریکا، اسرائیل و انگلیس حمایت کردند.

وی تاکید کرد: این فتنه، هزینه های سنگینی از نظر مادی و معنوی  برای نظام دربر داشت تا جایی که برخی به پرچم سیدالشهدا نیز توهین کردند و سران فتنه بابت این موضوع باید در حصر بپوسند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار