اتومبیل علی دایی در ۲۰ سال قبل+عکس

304 پلیس افتخاری با پلیس گلستان همکاری می‎کنند

1403-08-01 07:08:31
0
12

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: 304 پلیس افتخاری با پلیس گلستان همکاری می‎کنند.

 

سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان گلستان در جمع خبرنگاران گلستان از آغاز فعالیت پلیس افتخاری در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: پلیس افتخاری افراد داوطلبی هستند که در راستای برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت در جامعه با پلیس همکاری می‎کنند.

وی ادامه داد: پلیس‌های افتخاری در دو سطح بکارگیری می‎شوند که در سطح یک افراد دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر که دارای سن 18 تا 60 سال هستند برای ماموریت‎های انتظامی بکارگیری می‎شوند.

میرفیضی اضافه کرد: این افراد در پلیس‎های تخصصی همانند پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس پیشگیری و معاونت اجتماعی همکاری می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: سطح دوم افرادی هستند که دارای سن کمتر از 18 سال بوده و در راستای امور فرهنگ‎سازی همانند همیاران پلیس در راهنمایی و رانندگی برای آموزش و پیشگیری و آگاه‎سازی از قوانین و مقررات در سطح جامعه از ظرفیت آنها استفاده می‎شود.

پلیس افتخاری برای پیشگیری از وقوع جرم است

میرفیضی بیان کرد: تا به امروز 304 نفر به عنوان پلیس افتخاری با فرماندهی انتظامی استان گلستان در حال همکاری هستند.

وی اضافه کرد: نکته مهم در تشکیل پلیس افتخاری این است که این مجموعه باعث ارتقای احساس امنیت در جامعه خواهد شد و امنیتی که با تلاش و همت مردمی همراه باشد باعث توسعه همه جانبه کشور خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: توسعه مشارکت‎های اجتماعی ناجا و تبلور حضور مردم در تولید امنیت پایدار در جامعه، مهمترین هدف راه‎اندازی پلیس افتخاری است و با این امر، عملکرد پلیس تقویت شده و پلیس نیز به سمت جامعه محوری سوق داده می‎شود.

میرفیضی تأکید کرد: رویکرد اصلی پلیس در تشکیل پلیس افتخاری رویکرد فردی و اجتماعی است که در بخش پیشگیری از وقوع جرم مطرح است.

وی در پایان عنوان کرد: افرادی که تمایل دارند به در قالب پلیس افتخاری با پلیس گلیتان همکاری کنند می‎توانند با شماره تلفن 2182731 از تلفن ثابت درون استان و با پیش شماره 017 با تلفن همراه تماس بگیرند./فارس

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار