اعتصاب غذاي سه روزه بانوي اهل سنت برای سفر به كربلا ! + عکس

1403-08-01 03:08:44
0
15

بانوي اهل سنت گميشاني و خبرنگار سايت ساحل گميشان كه در سال 91 توفيق زيارت امام حسين (ع) را داشت از خاطرات خوش معنوي آن روزگار براي ما گفت ، دراين روزهاي ماه آخر صفر مناسب ديديم آن را براي كاربران گرامي باز نويسي كنيم .

 

 

به گزارش کلاله خبر، رحيمه قرجه كه از اعضاي فعال هلال احمر شهرستانهاي بندرتركمن و گميشان نيز هست گفت: سازمان هلال احمر شهرستان بندرتركمن و گميشان همه ساله تعدادي از اعضاي فعال كمپ نوروزي را به قيد قرعه به رايگان براي سفر به كربلا انتخاب مي كند ، به دليل فعاليت دركمپ هاي نوروزي هلال احمر از سوي اين سازمان براي رفتن به كربلا برگزيده شدم آن روز آنقدر خوشحال بودم كه انگار دنيا را به من دادند

 

با خوشحالي وصف ناشدني به خانه رفتم تا اين خبر خوش را به پدر و مادرم بدهم 

 

 اما خوشحال من دوام زيادي نداشت و پدرمن كه يك مرد سنتي است و تا به آن روز هيچگاه دختران خود را حتي داخل كشور به تنهايي راهي سفر نكرده بود چه برسد به خارج از كشور ، با رفتن من مخالفت كرد.

 

وي ادامه داد: تمام تلاش خود را براي راضي كردن پدر به كار گرفتم وقتي ديدم خواهش و التماس فايده ندارد اعتصاب غذا كردم و سه روز لب به غذا نزدم، به هيچ عنوان نمي توانستم باور كنم كه اين سفر را از دست داده ام 
در دقيقه 90 پدرم وقتي شدت شوق و علاقه مرا ديد رضايت داد و من خودم را به كاروان سفر عشق رساندم...

 

معنويت و صفاي حرم امام حسين (ع) بي نظير بود و آرامشي را كه در حرم ايشان تجربه كردم را هرگز در هيچ كجاي ديگر نيافتم 

 

حس نزديكي به خداوند و سبكبالي حس معنوي وصف ناشدني است كه فقط كساني كه حرم امن ائمه را درك كرده اند مي فهمند كه من چه مي گويم، اينكه مي گويند كساني كه به زيارت مي روند قبلا از سوي امام معصوم دعوت شده اند و تا آنان نخواهند و اذن ندهند قسمت كسي نمي شود برود را من با رضايت پدر در دقايق آخر با تمام وجود لمس كردم.

 

رحيمه قرجه به ما گفت: راست مي گويند كه كسي كه قسمتش نشده يك بار آرزو مي كند كه برود ولي كسي كه مشرف شده روزي هزار بار آرو مي كند كه باز هم برود هر زمان كه بتوانم و موقعيت داشته باشم حتما باز هم مي روم .

 

و اما بشنويد از قسمت شيرين این خاطره

 

عشق زيارت و آروزي تشرف به محضر امام حسين (ع) و نجف اشرف سوغات دختر تركمن براي پدرش 

 

پدر قرجه كه به زحمت راضي شده بود دخترش را به سفر بفرستد بعد از اينكه دخترش از سفر باز مي گردد و از خاطرات خوش معنوي و حال و هواي آنجا برايش مي گويد و عكس هاي سفر را مي بيند يك دل نه صد دل عاشق زيارت مي شود.

 

پدر و مادر قرجه فرداي بازگشت دخترشان هردو به سازمان هلال احمر بندرتركمن و گميشان مراجعه مي كنند و تقاضاي عضويت مي دهند به عشق اينكه در قرعه كشي هاي بعدي زيارت امام حسين (ع) روزيشان شود./ساحل گمیشان

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار