حاشیه های جنجالی شهرداری گرگان - نفت آبادان :

توهین سامری به گرگانی ها: مسئولان گرگانی به هواداران فحش یاد می دهند / بیانی : مربی نفت صلاحیت ندارد/ کبیر: تشویق تاثیر منفی روی بازیکنان دارد

1403-08-01 11:08:37
0
23

توقف 20 دقیقه ای بازی به همراه سخنان توهین آمیز سرمربی نفت آبادان و اظهارات اسدالله کبیر و علی اصغر بیانی از حاشیه های بازی دیروز شهرداری گرگان و نفت آبادان بود.


به گزارش کلاله خبر، تیم های شهرداری گرگان و نفت آبادان در آغاز نیم فصل دوم مسابقات بسکتبال سوپرلیگ کشور روز گذشته(دوشنبه 24 آذر) در استادیوم آزادی گرگان به مصاف هم رفتند که این بازی جنجالی در پایان به سود نفت آبادان به پایان رسید.

اما در اواخر بازی حرکات یونس لاله زاده بازیکن نفت باعث تحریک تماشاگران شد و نهایتا بازی 20 دقیقه نیمه تمام ماند و وداوران از صحنه خارج شدند .

سامری : مسئولان گرگانی و مدیریت ورزش گرگان توانایی کنترل هزار نفر را در گرگان ندارد؟

سامری سرمربی نفت ابادان در خصوص توقف بیش از 20 دقیقه‎ای بازی که با خروج داوران از زمین و ورود مجدد آنها با پا در میانی برخی مسئولان استانی انجام شد، گفت: بعد از 20 دقیقه ایست بازی بر اساس قانون باید برای گرگان باخت فنی اعلام ‎ و تیم ما برنده بازی شناخته می‎شد.

سامری بیان کرد: هر تیمی که به گرگان می‎آید خود را آماده می‎کند که از ابتدای بازی تا پایان شاهد فحاشی هواداران گرگانی باشد. مسئولان بسکتبال نباید اجازه دهند که بسکتبال وارد چنین فضایی شوند.

سامری گفت: ما به گرگان در آبادان باختیم اما کسی یک کلمه توهین و فحاشی به بازیکنان و تیم گرگان نکرد و به نظر من اگر هواداران گرگانی این حرکت را انجام می‎دهد مسئولان گرگانی خواستار این حرکت‎ها هستند چون یک یا دو بازی نیست که تکرار می‎شود و جلویش گرفته نمی‎شود.

وی ادامه داد: اگر در آبادان چنین حرکت‎هایی انجام شود در بازی بعد لیدر را اجازه نخواهیم داد که وارد سالن شود؛ به واقع مسئولان گرگانی و مدیریت ورزش گرگان توانایی کنترل هزار نفر را در گرگان ندارد؟

کبیر : تماشاگرنماها شناسایی می شوند

اما اسدالله کبیر سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص رفتار هواداران در بازی امشب نیز گفت: ما همیشه از هواداران خواسته‎ایم که مسائل فرهنگی و اخلاقی را رعایت کنند و با توجه به اینکه دو جلسه محرومیت تعلیقی هم داشته‎ایم ممکن است مسائلی که امشب گذشت برای تیم مشکلاتی را ایجاد کند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اضافه کرد: تقاضای من این است که هواداران چنین برخوردهایی را نکنند و با این رفتارها هیچ کار مثبتی برای تیم رقم نخواهد خورد.فرهنگ‎سازی که اشاره می‎کنید تنها به باشگاه برنمی‎گردد؛ حتی ما با لیدرها هم هماهنگی‎هایی را انجام دادیم و می‎دانیم تعدادی تماشاگر هستند که این کارها را انجام می‎دهند و اینها باید شناسایی شوند و با آنها برخورد شود.

کبیردر خصوص از دست دادن پنالتی‎ها و فرصت‎های بسیار مناسب در زیر حلقه، عنوان داشت: من فکر می‎کنم این جوّ تماشاگر با اینکه بسیار خوب هم تیم را حمایت می‎کنند، اما برخی مواقع بر روی بعضی از بازیکنان ما تأثیر منفی می‎گذارد چرا در شهر خودمان و بر روی حلقه‎هایی که دائم تمرین می‎کنیم به نظر من باید پرتاب‎ها گل شود، اما من مربی هستم و نمی‎توانم بروم و پرتاب‎ها را گل کنم.

وی تأکید کرد: داور در این شرایط مقصر کسی را می‎داند که فحاشی می‎کند و برایش مشکل‎ساز می‎شود، اما نکته دیگر این است که با این شرایط به نفع ما هم سوت نمی‎زنند و حتی بازی پنجاه - پنجاه را هم به ما نمی‎دهند.

بیانی : سرمربی نفت صلاحیت اظهار نظر ندارد

علی‌اصغر بیانی نماینده تام الاختیار شهردار گرگان در تیم دوشنبه شب پس از باخت تیمش برابر تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان و اظهارات سرمربی این تیم در خصوص برخوردهای هواداران گرگانی اظهار کرد: تمام ایران اسلامی از هواداران گرگانی تعریف می‎کنند و این هواداران مورد وثوق تمام مربیان و ورزشکاران هستند.

وی ادامه داد: سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان صلاحیت این را ندارد که بخواهد در خصوص هواداران خوب گرگانی اظهار نظر کند و به احتمال زیاد حرکت‎های ناشایستی که برازنده یک ورزشکار نیست را بازیکنان تیم نفت انجام دادند، از چشم سرمربی تیم نفت آبادان به دور مانده که این‌گونه اظهار نظر می‎کند.

نماینده تام‎الاختیار شهردار گرگان در تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: انتظار دارید تیمی که در خانه خود با بازی‎های خوبی که انجام می‎دهد مورد بی‎مهری برخی از داوران قرار می‎گیرد و در نهایت با این حرکت بازیکن حریف روبه‌رو می‎شود، هواداران به آنها دسته گل تقدیم کنند؟

بیانی تاکید کرد: هرچند که حرکت‎ها و شعارهایی که برخی هواداران دارند مورد تأیید من هم نیست ولی به نظر من این اظهار نظر در صلاحیت سرمربی تیم نفت آبادان نبوده است. متاسفم برای این سرمربی که در شهر گرگان به هواداران گرگانی چنین توهینی کرده و به طور قطع هیچ مسئولی در گرگان این حرکات را نمی‎پسندد.

نماینده تام‎الاختیار شهردار گرگان در تیم بسکتبال در خصوص بازی رفت این تیم در آبادان تصریح کرد: در آن بازی هم هواداران آبادانی، به بازیکنان ما مطالبی را عنوان کردند که با سعه صدر بازیکنان روبرو شد و رفتاری هم نکردند و فیلم این مطلب موجود است و به هر صورت امشب همه‎چیز شفاف بود و دلیل این اظهار نظر سرمربی تیم نفت آبادان را نمی‎دانم./گلستان ما


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار