امام جمعه کلاله:

مدعیان حقوق بشر خود ناقض حقوق بشر هستند

1403-06-18 01:06:19
0
95

امام جمعه کلاله گفت: سازمان‌های حقوق بشری بزرگترین ناقضان حقوق بشر در جهان هستند.

 

به گزارش کلاله خبر، حجت‌الاسلام رضا کشیری در خطبه‌های نمازجمعه شهر کلاله، اظهار داشت: هر کدام از حوزه و دانشگاه در حیطه وظایف خود موفق عمل کرده و مفید به جامعه هستند و در سایه اتحاد و هم‌اندیشی این دو نهاد علمی و دینی است که جامعه اسلامی به پیشرفت و تعالی می‌رسد.

وی افزود: تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی، مدیریت جریان بیداری‌اسلامی، خنثی‌سازی توطئه‌های تبلیغی و فرهنگی استکبار علیه جهان اسلام و حمایت از مظلومان و ستمدیدگان جهان از رسالت‌های مشترک جهانی حوزه و دانشگاه محسوب می‌شود.

امام جمعه کلاله تصریح کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب تلاش می‌کنند این وحدت را در هم شکنند تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند که باید در این زمینه بسیار هوشیار بود.

وی همچنین با بیان اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی و سازمان‌های حقوق بشری در طول تاریخ سیاه‌ترین ناقضان حقوق بشر هستند، افزود: آمریکا، اسرائیل و سازمان‌های حقوق بشری تاکنون این نقض حقوق بشری را نه افشا کردند و نه محکوم کرده‌اند.

امام جمعه کلاله اظهار داشت:این رسوایی و افتضاح بین‌المللی هم برای آمریکا و کشورهای اقماری آن و هم یک افتضاح تاریخی برای سازمان‌های حقوق بشری است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار