به رسمیت شناختن رژیم کودک کش ؛

گاف عجیب رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در یک سخنرانی!!

1403-08-01 07:08:26
0
16

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان طی سخنرانی در افتتاحیه هفته پژوهش استان گلستان بین خبرنگاران با کشور خواندن رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی گفت:کشور اسرائیل !

 

به گزارش کلاله خبر، دکترعلی نجفی نژاد رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ظهر روز شنبه 15 اذرماه در افتتاحیه هفته پژوهش استان گلستان که به میزبانی این دانشگاه برگزار شده بود، هفته پژوهش را فرصتی برای ارزیابی فعالیت‌ها و کارکردهای پژوهشگران و نظام تحقیقاتی کشور خواند و گفت: یکی از مسائل کلیدی در پیشرفت کشور، تحقیق و پژوهش است.

وی افزود: وظیفه پژوهشگران همگام و همسو شدن با تغییرات روز دنیا و کشور است؛ از این رو باید دید تا چه اندازه پژوهش‌ها در جهت تغییر نگرش و سیاست‌های کلی بوده و در نهایت تا چه اندازه تحقیقات منجر به تولید ثروت و رفع نیازهای جامعه شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه در سال‌های اخیر رشد خوبی در رشد تولید علم داشته‌ایم، تصریح کرد: این رشد به تنهایی راضی کننده نیست؛ بلکه باید چرخه‌های بعدی آن نیز کامل شود که بنا به نظر کارشناسان در چرخه‌های بعد از تولید علم خیلی موفق نبوده‌ایم.

 

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تاکید کرد: تولید علم صرفا برای تولید علم مطلوب نیست؛ بلکه باید تبدیل به ارزش، نوآوری، ثروت و راه حلی جهت رفع نیازهای جامعه شود.

 

اما گاف عجیب نجفی نژاد:

 

نجفی نژاد در ادامه مساحت فلسطین اشغالی را به نام " کشور اسرائیل " یاد کرد و بیان داشت: کشور اسرائیل ! با وجود مساحت کم و آب و هوای نه چندان مطلوب میزان زیادی از نیاز کشاورزی خود و حتی کشورهای اروپایی را تأمین می‌کند از این رو می‌طلبد ما به عنوان یک کشور قدرتمند اسلامی و در اختیار داشتن منابع خدادادی روند تولید علم و ارتباط آن با نیاز جامعه را تسریع ببخشیم.

 

وی تصریح کرد: ما محققان و مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور باید به برقراری پیوند بین پژوهشگران و دستگاه‌های اداری و مردم، همت بورزیم و سعی کنیم پژوهش‌ها با توجه به نیازمندی جامعه صورت بگیرد./گلستان ما

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار