علت ازدحام صف های نانوایی کلاله مشخص شد / تعطیلی 27 نانوایی در روز جمعه

1403-06-18 01:06:05
0
96

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کلاله علت ازدحام در صف های نانوایی این شهر را عدم برنامه ریزی اتحادیه خبازان کلاله دانست.


خرمالی در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه در روزهای جمعه با ازدحام مردم در صف های نانوایی روبرو هستیم، گفت: علت این ازدحام برنامه ریزی نادرست اتحادیه خبازان در خصوص روزهای تعطیلی نانوایی است.

وی افزود: از 60 نانوایی موجود کلاله، 27 نانوایی این شهر یعنی 45 درصد نانوایی ها در روز جمعه تعطیل هستند و با توجه به اینکه برخی روستاییان نیز نان خود را از شهر تهیه می کنند، 33 نانوایی توان ارائه نان به تمام مشتریان را نخواهند داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کلاله یادآور شد: با برنامه ریزی نامناسب در این زمینه، تنها 2 نانوایی در سطح این شهر در روز شنبه تعطیل هستند درصورتی که باید طوری برنامه ریزی شود که در هر روز حداکثر 10 نانوایی تعطیل باشند تا بتوانیم توازن در ارائه نان به همشهریان را برقرار کنیم.

این مسئول گفت: با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده از سوی مسئولین، دبیرخانه کارگروه آرد و نان به اداره صنعت، معدن و تجارت واگذار می شود و از این پس این اداره مسئولیت هماهنگی، تنظیم مصوبات و پیگیری آن را بر عهده خواهد داشت و مستقیما می تواند در ارائه برنامه ای مناسب، نانوایی ها را از این وضعیت نامطلوب خارج کند.




نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار